Meer hapklare brokken graag
http://www.speedsterclub.nl/phpBB2/view ... &start=105
Wie kan mij zeggen welke banden/velgen die rode heeft?
Dit lijkt mij toch echt een getrokken band
Wie kan mij zeggen welke banden/velgen die rode heeft?
Dit lijkt mij toch echt een getrokken band
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Harmen, het heeft volgens mij ook wel aardig wat te maken met welk merk-type band je hebt.
Ik weet bv dat Stev6 op zijn voorvelgen van 7,5J ook 205 banden heeft maar dan de "standaard" Bridgestone RE040. Dus dezelfde set-up als ik heb, alleen ik heb de Toyo T1-R. Mijn banden staan echter rechter op (minder getrokken) dan die van Stev6, dus de Toyo's vallen breder zou je kunnen zeggen.
Stephan, kan jij nog een goede foto plaatsen van jouw voorwielen waar je het een beetje op kan zien?
Ik weet bv dat Stev6 op zijn voorvelgen van 7,5J ook 205 banden heeft maar dan de "standaard" Bridgestone RE040. Dus dezelfde set-up als ik heb, alleen ik heb de Toyo T1-R. Mijn banden staan echter rechter op (minder getrokken) dan die van Stev6, dus de Toyo's vallen breder zou je kunnen zeggen.
Stephan, kan jij nog een goede foto plaatsen van jouw voorwielen waar je het een beetje op kan zien?

- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Zie de bijlages. Deze foto's zijn genomen toen de bandjes er net opzaten, dus nog zonder de spacers en de Nitrons.Maik schreef:Harmen, het heeft volgens mij ook wel aardig wat te maken met welk merk-type band je hebt.
SteV6
- Bijlagen
-
- 205-1.jpg (67.13 KiB) 3395 keer bekeken
-
- 205-3.jpg (73.38 KiB) 3387 keer bekeken
-
- 205-5.jpg (41.29 KiB) 3393 keer bekeken
S4 Avant
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Kortom, kijk foto's of in het echt en bepaal wat je zelf het mooiste vindtMaik schreef:Tja, valt toch wel mee als je het zo op de foto ziet... in het echt ziet het er iets extremer uit dacht ik.
Maargoed, 205 is op een 7.5J velg wel het minimum vind ik, 235 past op een 9J ook nog wel maar een 245 staat gewoon ietsje mooier.
Succes met je keuze

.........dat doet Maik ook zagen we laatst op Stef zijn zolder

(oeps dit wordt een homerun)