karten
Er is nog een plek vrij
Alleen aanmelden via mail.
am@planet.nl
Kosten 41,50 Karten (vooraf betalen)
Helm, overall, en drank kan daar worden betaaldt.
Er zal geen gezamenlijke rekening zijn!

Alleen aanmelden via mail.
am@planet.nl
Kosten 41,50 Karten (vooraf betalen)
Helm, overall, en drank kan daar worden betaaldt.
Er zal geen gezamenlijke rekening zijn!
Een extreme machine sfeertje is niet zo ergFabian schreef:Dat hoor ik dan weer niet via gummen... Het wordt dus ook lastig om de auto daar binnen kwijt te raken. Ik hoop dat het ondanks de verschillende clubs wel gezellig blijft en er geen extreem machine sfeertje ontstaat.

Maar een kleine 100 subs zijn er wel te verwachten

Grtn. Stefan
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...

Er is wel redelijk wat ruimte Piet, Je kan er bij wijze van spreken voor de deur parkeren (onder een afdak) en er ligt een open terrein naast (ge-asfalteerd) Waar aardig wat auto's kunnen staan.
Maar je raad al waar iedereen wilt staan natuurlijk
Maar je raad al waar iedereen wilt staan natuurlijk

Grtn. Stefan

- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Maak je niet zo druk om dat stuk aluminium en polyester Piet, dan leef je langer, kan je er ook langer van genieten
Mijn auto staat HEEL vaak geparkeerd naast andere auto's, en nog nooit wat gebeurd gelukkig. Mensen kijken juist beter uit als ze naast iets bijzonders parkeren is mijn ervaring, ik hou ze namelijk weleens in de gaten van een afstandje als het uitkomt

Mijn auto staat HEEL vaak geparkeerd naast andere auto's, en nog nooit wat gebeurd gelukkig. Mensen kijken juist beter uit als ze naast iets bijzonders parkeren is mijn ervaring, ik hou ze namelijk weleens in de gaten van een afstandje als het uitkomt

Piet anders rij je via Zeist, ik rij met een gewone auto er na toe (Fabian kan ook mee als die wil) Of je zet hem bij mijn werk, dat is een straat verder.piet schreef:Pffff gelukkig.
Dan gaan we staan waar niemand wilt staan, al valt het mij altijd wel op dat als je denkt een mooi plekje gevonden te hebben in een uithoek dat dan binnen no-time een of ander s..... het nodig vindt zijn auto naast die van jouw te moeten parkeren.
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer: