Handleiding stuurwielsticker

Vragen over bekleding, velgen e.d.
Plaats reactie
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Handleiding stuurwielsticker

Bericht door Hendrik-Jan »

Hierbij de handleiding:
Het originele embleem zit met 4 pootjes vast in het stuurwiel (zie foto's).
Deze pootjes zijn krom waardoor het embleem niet zo makkelijk van het stuurwiel kan. Met een schroevedraaier kan je het embleem langzaam omhoog duwen.
Doe dit op de 4 plekken tussen de pootjes. Hierdoor beschadig je het originele embleem vrijwel niet.
Hierna het nieuwe embleem plaatsen. Let er wel op dat je het goed recht plakt want wanneer het embleem erop zit krijge je hem bijna niet meer los.

Zijn er vragen dan hoor ik het graag.
Bijlagen
airbag4__225.jpg
airbag4__225.jpg (68.14 KiB) 721 keer bekeken
foto1.jpg
foto1.jpg (53.2 KiB) 1307 keer bekeken
Lotus Elise S2
Jürgen
Lid

Bericht door Jürgen »

HJ, kun je ook nog even een foto plaatsen hoe het er nu precies met stikker uitziet dan? Ik had eerder het idee dat de stikker gewoon op het metalen plaatje zou komen. Ik ben benieuwd naar hoe het geheel is afgewerkt als het metalen plaatje is verweiderd.
Groetjes,
Jürgen Donders
www.opel-speedster.tk
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Bericht door Hendrik-Jan »

Jürgen schreef:HJ, kun je ook nog even een foto plaatsen hoe het er nu precies met stikker uitziet dan? Ik had eerder het idee dat de stikker gewoon op het metalen plaatje zou komen. Ik ben benieuwd naar hoe het geheel is afgewerkt als het metalen plaatje is verweiderd.
Hallo Jurgen, je kan de sticker ook op het metalen plaatje plakken. Ope de foto hierboven zie je hoe het stuurwiel eruitziet wanneer je het plaatje verwijderd. Ik heb nog geen foto van de nieuwe situatie. Mijn PC is in reparatie (dus ik heb alleen mijn werk PC).
HJ
Lotus Elise S2
Plaats reactie