Welkom. Dus weer 3 Speedsters in Dordrecht.
Ik begreep dat je wel eens bij mijn buren komt (ik woon op nummer 14, de straat weet je wel). Dus we zullen elkaar vast ontmoeten.
Veel plezier alvast met de Speedster!
gefeliciteerd, en oranje is inderdaad geen verkeerde kleur
Veel rijplezier toegewenst, maar dat zal wel lukken, want daar zijn Speedy's nu eenmaal voor gebouwd.
Jeroen gefeliciteerd met je nieuwe auto.
Het is inderdaad een mooie kleur .
Het is leuk dat de auto in de buurt blijft. 4 oranje Speedsters in een straal van 15 kilometers. Veel plezier met je nieuwe aanschaf.
yep, ik kon het niet laten om 'm te kopen zoals 'ie was.. dus met alles erop en eraan..
sorry voor de geïnteresseerden van de nitrons etc.etc.
Hendrik-Jan,
ik heb een half jaar geleden bij jou in de auto mogen beleven wat het was om in een speedster te zitten .. (o.k, hij stond stil ) .. maar je ziet wat er van komt..
Maik schreef:Kijk kijk, Marcel kan een Ultima bij Jan gaan bestellen!
Jeroen, veel plezier met het oranje monster, en hou hem heel
Euhhh € 52.000,- en dan krijg je nog keuren, kenteken en BPM, mij iets te veel van het goede
Neig toch wel heel erg naar een seven, mbt rijden wel te vergelijken met de speedster......nu nog beslissen 135 pk of 170 pk....(bij 550kg)....maarja wel € 2800,- meer en de 135 pk is al verhoudingsgewijs meer als de speedster turbo, 200 pk bij 905 kg, en dat was ook meer dan zat
Maik schreef:Kijk kijk, Marcel kan een Ultima bij Jan gaan bestellen!
Jeroen, veel plezier met het oranje monster, en hou hem heel
Euhhh € 52.000,- en dan krijg je nog keuren, kenteken en BPM, mij iets te veel van het goede
Neig toch wel heel erg naar een seven, mbt rijden wel te vergelijken met de speedster......nu nog beslissen 135 pk of 170 pk....(bij 550kg)....maarja wel € 2800,- meer en de 135 pk is al verhoudingsgewijs meer als de speedster turbo, 200 pk bij 905 kg, en dat was ook meer dan zat
Ik zou de 170pk versie nemen, ik denk dat die dan ook beter weer te verkopen is na 4 maanden....