RAI 2005
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Berichten: 3048
- Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
- Locatie: Paleis 't Loo
RAI 2005
Vandaag naar de RAI geweest (ik had pers-kaarten). De Speedster Turbo stond er een beetje eenzaam in een hoekje van de stand bij.
Het is productienummer 5002.
[img]C:\Mijn%20documenten\Mijn%20afbeeldingen\RAI%202005\DSC01645a.JPG[/img]
Het is productienummer 5002.
[img]C:\Mijn%20documenten\Mijn%20afbeeldingen\RAI%202005\DSC01645a.JPG[/img]
- Bijlagen
-
- DSC01645a.JPG (316.85 KiB) 1523 keer bekeken
Zou mooi zijn als dit de laatste was geweest !
Zou mooi nummer voor de laatste zijn geweest....
de 5002 in 2005 !!!!
de 5002 in 2005 !!!!
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 6850
- Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
- Locatie: Zuid-Holland
Er is toch "belooft" door Opel dat er maar 5000 2.2's en 5000 T's gemaakt zouden worden?
Dat ze nu over de 5000 gaan is dan ook niet raar, het moeten voor mijn gevoel dan alleen wel 1 van de ALLERlaatste zijn. Er zijn waarschijnlijk een aantal speedsters opgeofferd voor crashtests en dat soort bezigheden
.
Als ze doorgaan met produceren na 5000 stuks is dat wel jammer voor de eigenaren natuurlijk....
Dat ze nu over de 5000 gaan is dan ook niet raar, het moeten voor mijn gevoel dan alleen wel 1 van de ALLERlaatste zijn. Er zijn waarschijnlijk een aantal speedsters opgeofferd voor crashtests en dat soort bezigheden

Als ze doorgaan met produceren na 5000 stuks is dat wel jammer voor de eigenaren natuurlijk....


- paul
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1105
- Lid geworden op: 03 dec 2004 8:10
- Locatie: Groningen
Maik schreef:
Er is toch "belooft" door Opel dat er maar 5000 2.2's en 5000 T's gemaakt zouden worden?
Als je die twee getallen bij elkaar optelt, zou je bij de laatste Speedster
op serienummer 10.000 uitkomen. Volgens mij zijn we er dus nog lang
niet. En de serienummering van de 2.2 en de Turbo liepen volgens mij door elkaar heen (of zie ik dat verkeerd
)
Groeten,
Paul.
Er is toch "belooft" door Opel dat er maar 5000 2.2's en 5000 T's gemaakt zouden worden?
Als je die twee getallen bij elkaar optelt, zou je bij de laatste Speedster
op serienummer 10.000 uitkomen. Volgens mij zijn we er dus nog lang
niet. En de serienummering van de 2.2 en de Turbo liepen volgens mij door elkaar heen (of zie ik dat verkeerd

Groeten,
Paul.
Cars are fun and without fun, life is nothing.
veel onduidelijkheid
Er is veel onduidelijkheid over de nummering van de VX-ens / Speedy's; ook op het Duitse en Britse forum. Als je op een redelijk complete lijst zoals die van Wolf kijkt (zie elders op dit forum voor meer info over deze lijst) dan ontbreekt daarin ook iedere logica.
Het meest logische lijkt nog dat Lotus de diverse geproduceerde modellen (dus ook Elises, Exiges e.d.) opeenvolgend nummerd, waarbij 'uitval' ook nog eens wordt meegeteld. (en de productie van de 2.2 is toch, blijkbaar..., echt gestopt)
Het meest logische lijkt nog dat Lotus de diverse geproduceerde modellen (dus ook Elises, Exiges e.d.) opeenvolgend nummerd, waarbij 'uitval' ook nog eens wordt meegeteld. (en de productie van de 2.2 is toch, blijkbaar..., echt gestopt)
Gister ook even naar de RAI geweest.....
Puhhhh, van die Turbo daar is de versnellingsbak goed van ingeschakeld! Iedereen zat even te roeren in die bak.
Met uitstappen lekker aan de raamomlijsting trekken en hangen. Ik denk dat die wagen aan het eind van de tentoonstelling wel naar de sloophoop kan.
Werd nog even uitgenodigd bij Jan v/d kooij van Lotus. Even staan te beppen en hij wist te melden dat hij eerdaags kontakt opneemt met alle Speedsterrijders over div. acties en info. Hij wist nog te vertellen dat hij een schade Speedster
had staan ter reparatie en dat diverse onderdelen exact hetzelfde waren als van de Lotus maar stukken goedkoper zijn (onderdraagarm €100,- goedkoper). Nog even gehad over Milltek en hij was verbaasd dat er zo moeilijk werd gedaan. Hun kunnen hem inderdaad direkt bestellen uit Engeland (zoals Jans al schreef) en misschien bij meerdere er wel korting was.
Over de Stoelen die Jans mooi vond (Mulsanne, of zoiets ) wist hij ook alles van en kan ze zo leveren, dus Jans sla je slag
.
Daarna nog even in de Noble mogen zitten en onder de kap gekeken
. Wat een wagen! Blijkt er al een verkocht te zijn...... Jans zijn nieuwe projekt
. Gaat standaard al naar 100 binnen de drie seconden en dat moet sneller kunnen!
V-max hadden ze ook van gehoord en hun claimen dat ze dat vermogen ook uit een Speedster kunnen halen
Nou dit was het even...
Vr.gr erwin
P.S. Of had ik die Noble nou aangeschaft

Puhhhh, van die Turbo daar is de versnellingsbak goed van ingeschakeld! Iedereen zat even te roeren in die bak.
Met uitstappen lekker aan de raamomlijsting trekken en hangen. Ik denk dat die wagen aan het eind van de tentoonstelling wel naar de sloophoop kan.
Werd nog even uitgenodigd bij Jan v/d kooij van Lotus. Even staan te beppen en hij wist te melden dat hij eerdaags kontakt opneemt met alle Speedsterrijders over div. acties en info. Hij wist nog te vertellen dat hij een schade Speedster

Over de Stoelen die Jans mooi vond (Mulsanne, of zoiets ) wist hij ook alles van en kan ze zo leveren, dus Jans sla je slag

Daarna nog even in de Noble mogen zitten en onder de kap gekeken


V-max hadden ze ook van gehoord en hun claimen dat ze dat vermogen ook uit een Speedster kunnen halen

Nou dit was het even...
Vr.gr erwin
P.S. Of had ik die Noble nou aangeschaft



- Bijlagen
-
- DSC00597.jpg (135.25 KiB) 5926 keer bekeken
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Berichten: 3048
- Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
- Locatie: Paleis 't Loo