sill guards

Vragen over bekleding, velgen e.d.
Plaats reactie
patje
Actief lid

sill guards

Bericht door patje »

Heb gisteren een mailtje gestuurd naar vx 220 winkel met vraag of de karbon sill guards ook met "SPEEDSTER" kunnen gemaakt worden. :?:
Is geen probleem vanaf een afname van 10 stuks.
zou er intresse voor zijn , ik vind ze wel mooi ze kosten 96 pond of 141€
nie goekoop :? maar misschien gaat er nog wat vanaf bij 10st.

groetjes patje.
patje
Actief lid

sill guards

Bericht door patje »

stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Ik heb in november carbon dingen besteld bij hem en is nog steeds niet binnen...

1. Heb ze al verstuurd, heb je ze nog niet
2. Ga ze opnieuw versturen, stuur jij dan de andere terug als je ze twee keer ontvangt
3. De Carbon fibre boys werken niet mee
4. de verhuizing werkt tegen maar je krijgt een t-shirt
5. ga kijken of ik ze deze week krijg, anders geef ik je het geld terug
6. enz,enz

Ik heb de grote deurpanelen al liggen, mooi spul, dus ik moet wel wachten... Maar als ik jou was probeerde ik deze deal ergens anders :idea:
patje
Actief lid

sill guards

Bericht door patje »

ergens anders? zit al een tijdje te zoeken voor iets dergelijks of in alu,dit waren tot nu toe de mooiste, het mag eventueel ook in sticker . enige sugesties :?:

groetjes patje
Pipo

TMS

Bericht door Pipo »

John Thorney van TMS (Thorney's Motor Shop in de U.K.) kan een brave kerel zijn, maar ik krijg de indruk dat zijn nieuw opgestarte tuning-zaak hem duchtig boven het hoofd aan het groeien is.
Vroeger verkocht hij autotoebehoren in zijn vrije tijd. Hij was toen al niet van de snelste, maar nu ... :(
Iedere keer dat ik hem contacteerde duurde het weken voor ik een antwoord kreeg. Hij beloofd zaken op te sturen, maar doet het dan niet ondanks herhaalde aanmaningen. Zo wacht ik al 6 maand op iets, en heb het ondertussen maar opgegeven. :x

Ik heb hem een week geleden nog een mailtje gestuurd dat als hij zijn klanten geen betere service geeft, hij er eind dit jaar geen meer over heeft.
Naar verluid levert hij goed werk in het tunen van Speedsters. Maar hij verwaarloost zijn toebehorenverkoop in die mate dat het hem nog zuur zal opbreken.
A thing of beauty is a joy forever!
speedster
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door speedster »

Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Ik heb ook wel eens een bedrijf aangeschreven met de vraag of ze ze konden maken, met een ontwerp erbij(grijs is mat, wit is glimmend), dit was het antwoord:

goedemiddag,

de prijs van de strips zou komen op:

€ 37,50 p/s

dan is hij uitgevoerd in 1mm dik aluminium,
ingefreesd en gezandstraald.

mvg

Ceesjan

Goossens Graveertechniek
tel: 0181-418656
fax: 0181-413603

www.lasergraveren.nl
Bijlagen
dorpelplaats.gif
dorpelplaats.gif (3.38 KiB) 4604 keer bekeken
patje
Actief lid

sill guards

Bericht door patje »

Marcel ziet er nie slecht uit en de prijs val mee wat waren de afmetingen? :lol:
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Weet ik niet meer precies, dacht net zoiets als bij de Turbo.
stevenflappy
Contacteer:

Pipo, waar wacht jij op dan.....?
stevenflappy
Contacteer:

Re: TMS

Pipo schreef:John Thorney van TMS (Thorney's Motor Shop in de U.K.) kan een brave kerel zijn, maar ik krijg de indruk dat zijn nieuw opgestarte tuning-zaak hem duchtig boven het hoofd aan het groeien is.
Vroeger verkocht hij autotoebehoren in zijn vrije tijd. Hij was toen al niet van de snelste, maar nu ... :(
Iedere keer dat ik hem contacteerde duurde het weken voor ik een antwoord kreeg. Hij beloofd zaken op te sturen, maar doet het dan niet ondanks herhaalde aanmaningen. Zo wacht ik al 6 maand op iets, en heb het ondertussen maar opgegeven. :x

Ik heb hem een week geleden nog een mailtje gestuurd dat als hij zijn klanten geen betere service geeft, hij er eind dit jaar geen meer over heeft.
Naar verluid levert hij goed werk in het tunen van Speedsters. Maar hij verwaarloost zijn toebehorenverkoop in die mate dat het hem nog zuur zal opbreken.
Pipo, er loopt nu een thread op vx220, gooi daar effe dit verhaal op misschien helpt het. Ik heb het er nu ook opgegooit, wacht ook nog steeds!!
http://www.vx220.org.uk/forums/index.ph ... =38986&hl=
Pipo

TMS

Bericht door Pipo »

Ik heb het opgegeven :cry: Heb Thorney genoeg mails toegestuurd, maar hij antwoord zelfs niet meer. Ik denk dat ik hem op zijn teentjes getrapt heb met enkele gefrustreerde opmerkingen :wink:
A thing of beauty is a joy forever!
Plaats reactie