Een standaard STi VII zoals jij gehad hebt Nico is standaard inderdaad "prut" En een standaard EVO (VI) kan mij ook niet meer bekoren.
De aanstaande STi zal (uit voorzorg) een andere turbo krijgen, En hooguit een set andere remmen op termijn.
He wat gebeurt daar?
stef666 schreef:Of hij echt véél beter rijd weet ik niet Maik, Deze heeft wel 2 deuren minder en zal dus nog een stukje stijver zijn.
Maar exclusief is hij wel, Er zijn er op dit moment 0 in Nederland.

Neemt niet weg dat het waarschijnlijk een standaard turbo is en misschien niet vergelijkbaar met de impreza waar jij mee bezig bent, in ieder geval een dijk van een auto

Groeten van patrick die heel erg gek is van z'n 993

- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Berichten: 3048
- Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
- Locatie: Paleis 't Loo
Er staan er 3 in Nederland op kenteken. Een witte STi VI Type R (ex Andre de Wolf) Een steelblue STi V Type R (Chantal een tandarts uit Den Haag) En een zilveren STi IV Type R (eigenaar onbekend) Al deze auto's zijn idd omgebouwd naar LHD. Die witte komt bij Prodrive UK vandaan, En is bij Niba omgebouwd, Totale "projectje" heeft FL150.000 gekost
En die ene in dat tijdschrift was geen 2 deurs, Dat was een look á like van Robert Hartkorn (Vroegere eigenaar Niba Den Haag)
Ze zijn (gelukkig) geen van allen WRC V-ltd.
(dáár zijn er dus 0 van
)

En die ene in dat tijdschrift was geen 2 deurs, Dat was een look á like van Robert Hartkorn (Vroegere eigenaar Niba Den Haag)
Ze zijn (gelukkig) geen van allen WRC V-ltd.


Grtn. Stefan
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...
#0731
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...

#0731