http://www.autotelex.nl/site/autoimport.php
(klik op BPM-calculator)
de mijnus is door zijn vorige baasje naar NL gehaald. Het enige waar je dat aan kan zien is het instructie boekje.

hier ben ik het mee eens!!Dirk666 schreef:Hallo Hotdog,
Niet echt realistisch de prijs van 11000 euro, er staan inderdaad heel veel speedsters te koop maar deze is 5000 euro goedkoper als de op een na goedkoopste die op autoscout24 staat.
Dus zou ik niet echt verbaasd zijn als er hier iets niet klopte ( verkeerde prijs, toch schade gehad, oplichters of iets dergelijks )
Wie weet is het inderdaad een 100% perfecte speedster maar ik geloof er in ieder geval niet in.
Groeten,
Dirk
maar om de middenbalk er heel af te halen , moet de neus eraf toch??Marcel schreef:Ja de speedster is niet echt een stille auto Marcel, maarja dat hoort erbij.
Jou foto is in ieder geval stukken beter dan die de vorige eigenaar had, en die vleugeldeuren zijn echt gaaf
De balk in de gril heb ik de 1e keer met de dremel eruit gehaald (in stukken), zoals zovelen, de twee keer heb ik het de dealer laten doen en was hij nog heel
volgens de vorige eigenaar is dit geen probleem , dit alarm...Marcel schreef:Hoi,
volgens mij hebben die standaard af fabrieks alarmen geen klasse...heb je niks aan voor je verzekering, voor zover ik weet.
.
Ik heb een certificaat erbij van Opel Nederland, En daar nam mijn verzekering genoegen mee.Marcel schreef:Hoi,
volgens mij hebben die standaard af fabrieks alarmen geen klasse...heb je niks aan voor je verzekering, voor zover ik weet.
Volgens mij moet idd de neus eraf als je hem heel wilt houden, maar ik zou het niet zeker weten......
Hij ziet er trouwens heeel mooi uit op de foto
een SSC Stylus RT.......kun je vinden op mijn site.
stef666 schreef:Ik heb een certificaat erbij van Opel Nederland, En daar nam mijn verzekering genoegen mee.Marcel schreef:Hoi,
Volgens mij moet idd de neus eraf als je hem heel wilt houden, maar ik zou het niet zeker weten......
Hij ziet er trouwens heeel mooi uit op de foto
een SSC Stylus RT.......kun je vinden op mijn site.
Er staat trouwens een scan van dit certificaat online.