TIP: Het aluminium van het blok is er goed op te poetsen. Eerst voorzichtig met heeeeel fijn schuurpapier en dan aantal keren napoetsen (in lengterichting, stevig duwen) met NEVER-DULL poetswatte. Deze gebruikte ik ooit voor mijn motor. Is te verkrijgen bij de betere speciaal zaken als Safe Motors en Motorport. Dat is poetswatte waar al een vloeistof in zit.
Echt super, mijn blok gaat al goed blinken en dat past beter bij het fantastische plaatje !!!!
Wie heeft er tips voor de bevestiging van het plaatje, dit ivm de motorwarmte
Dank,
Danny
venicenl
Ik heb montagekit gebruikt en na een rit zit het plaatje nog muurvast. Het zwarte gedeelte op het motorblok is van plastic dus dat wordt ook niet superheet.
En mocht het niet blijven zitten dan bestel je gewoon een nieuwe.
marcel85 schreef:
ps... weet iemand ook of het Vauxhall logo ergens te koop is??
wil het misschien op de achterkant plaatsen..
Kan je waarschijnljik zo bestellen bij de Opel dealer. Onderdeelnummer kun je vinden in de bibliotheek. Ik heb alleen geen idee hoe duur het is, maar ik heb al een keer een vervangend speedster logo gekocht en dat was (dacht ik) iets van 10 euro, dus dat viel me erg mee.
Je moet het wel een paar keer herhalen voor goed resultaat, maar dat zal je wel weten. Echt toppie dat spul. Weet niets beters...rest is troep of werkt niet goed op aluminium. (chroom/zilverpoets en dat soort spul)
Ik heb het plaatje met polymax vastgeplakt en zit nog steeds muurvast.
Trouwens door het gaas zie je het plaatje gewoon zitten dus voor mij is het zeker een eye catcher!