piet schreef:De auto is weer terug. Het lijkt erop dat de slang langzaam maar zeker is doorgesleten. Je kunt goed aan de slang zien waar deze in doorgesleten. Ze hebben de slang nu wel zo vastgezet dat deze de riem van de sc niet meer kan raken.
Ah, ok. Nou, gelukkig dat het probleem helemaal duidelijk is en dat het dus niet nog een keer gaat gebeuren
Hebben ze verder niet met je auto "gespeeld"?
Mark
Ik denk het niet. Bij de dealer van Wilbert komt wel vaker Speedsters over de vloer
We hebben trouwens ff Wilbert zijn dash bewonderd en het ziet er super strak uit.
Mijn dashboard moet nog even wachten voordat 'ie weer vereningd wordt met Kermit.
Ik heb de tempsensor voor de VDO-radio besteld, en wil de Speedsignal ook aansluiten + de voeding veranderen in continu voeding in plaats van geschakelde voeding via 't contact.
Dan moet er nog een verlichtingselement verzonnen en gebouwd worden voor de bedieningsknoppen van de kachel. En aan de andere kant van de Stack komt nog een voedingspunt voor de PDA.
Sorry geen foto's.
Ik ben niet in mijn element als ik niet zeker weet dat alles goed is met mijn auto. Ik vergat dan ook steeds de meest stomme dingen maar nu gaat het een stuk beter.
Waar blijven jullie foto's? Ik weet dat jullie de spullen bij Wilbert hebben opgehaald.
Hier wat foto's van mijn inspanningen. Het dashboard was grotendeels al klaar. De moeilijkste hoekjes moesten nog verlijmd worden. Op advies van Wilbert heb ik daarvoor Bison TIX contactgel voor gebruikt. De zwarte delen van de deurpanelen heb ik zelfs helemaal verlijmt met deze lijm.
Marcel schreef:Zit er zeer strak op stephan......ik denk alleen dat ik voor dat deurpaneel donkergroen/zwart had genomen als ik jou was (wat nu grijs is).
Heb ik ook overwogen, maar er is geen groene kleur die er goed bij past in alcantara. Mocht ik de panelen ooit weer veranderen in groen dan wordt het groen leder (Turbo-style) in plaats van alcantara.
SteV6 schreef:
Heb ik ook overwogen, maar er is geen groene kleur die er goed bij past in alcantara. Mocht ik de panelen ooit weer veranderen in groen dan wordt het groen leder (Turbo-style) in plaats van alcantara.
SteV6
Ja dat is zonde, maar ziet er verder TOP uit.....ben benieuwd als het er zo is, prachtig denk ik.