Alcantara-leer klus zaterdag
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
wilbert trump.
Ik zit ff in de zon van de eerdere Deur panelen en dash+ schakeltunnel.Als de poen OP is kom ik de andere wel helpen.Groetjes uit Dubai 

The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Re: wilbert trump.
Lekker op de lange latten op de indoor skibaan in Dubai en daarna lekker uitrusten in je suite op de bovenste etage van het "zeil"hotellinne150 schreef:Ik zit ff in de zon van de eerdere Deur panelen en dash+ schakeltunnel.Als de poen OP is kom ik de andere wel helpen.Groetjes uit Dubai

Hendrik-Jan, je moet toch wat lucratievere marges gaan berekenen op je mooie producten

SteV6
S4 Avant
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Re: wilbert trump.
Ik ga morgen mij nieuwe auto ophalen..SteV6 schreef: Hendrik-Jan, je moet toch wat lucratievere marges gaan berekenen op je mooie producten. Van jou hebben we nog nooit de groeten uit zonnige oorden ontvangen ....
SteV6

Lotus Elise S2
Gister dashboard opgehaald bij Wilbert. Ik vind hem echt prachtig geworden, Wilbert heeft het echt erg mooi gemaakt!
Helaas nog geen tijd gehad om verder te kunnen worden, laat staan hem in de auto te plaatsen. Misschien dat het komende week gaat lukken om het e.e.a. zo te maken dat het dashboard erin kan. En dan natuurlijk nog de sensors installeren..
Mark
Helaas nog geen tijd gehad om verder te kunnen worden, laat staan hem in de auto te plaatsen. Misschien dat het komende week gaat lukken om het e.e.a. zo te maken dat het dashboard erin kan. En dan natuurlijk nog de sensors installeren..
Mark
- Bijlagen
-
- dash1.jpg (54.19 KiB) 3705 keer bekeken
-
- dash2.jpg (55.28 KiB) 3706 keer bekeken
C30-94@0.55bar
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Die komen er nog wel in hoor Peter. Wilbert had die stukken alcantara nog laten zitten omdat hij niet wist hoe Mark precies die uitstromen wilde gaan maken (Als je goed kijkt, zie je dat van heel dat dashboard geen vierkante cm meer origineel is, wie ziet de verschillenspeedster schreef:Mark, kom jij niet in de problemen met je APK zonder de luchtuitlaten op je voorruit?

Luchtuitstromen komen er nog op. Ze zijn nu verhoogd zodat ze gelijk liggen met de bovenkant van het dashboard. Ben ik eindelijk van die ontzettend irritante kuiltjes af waar als dat zand in blijft liggen.
Verder is de inkeping in het midden weg die naar de startknop gaat. Oh, en de startknop is weg
. En de rand aan de voorkant is nu helemaal afgerond, geen opstaand randje meer.
Laatste detail is natuurlijk de meter behuizing
Mark
Verder is de inkeping in het midden weg die naar de startknop gaat. Oh, en de startknop is weg

Laatste detail is natuurlijk de meter behuizing

Mark
C30-94@0.55bar