Jippie...vrijdag haal ik 'm op!

Algemene zaken omtrent onze auto.
Plaats reactie
Rudolf
Nieuw lid

Jippie...vrijdag haal ik 'm op!

Bericht door Rudolf »

Onvoorstelbaar enthousiast ben ik geworden van de Speedster! Dus vrijdag haal ik de mijne! Ik heb een blauwe gekocht uit '01 bij de Opeldealer te Borger. Lijkt een keurig exemplaar met garantie, beurt en nieuwe APK.

Het enige wat ik nog mis is een regenhoes...heeft iemand een idee? Op de Engelse site zie ik wel showercaps (die kleintjes), maar ik wil ook wel een volledige omdat ie onder een carport komt te staan. Graag hoor ik van iemand van jullie waar die te krijgen zijn en welke goed voldoen!

Verder hoop ik dat er snel iets georganiseerd wordt...want ik heb héél veel zin andere Speedster-rijders te treffen en meer te weten te komen over deze bijzondere auto!

See you soon!

:lol: Rudolf
Bijlagen
speedster.jpg
speedster.jpg (45.97 KiB) 3469 keer bekeken
speedster
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door speedster »

Rudolf van harte gefeliciteert met je geweldige aankoop.
Veel susses ermee en nu maar hopen op mooi weer. Lekker rijden zonder dak.
jans
Giga lid Carbon

Re: Jippie...vrijdag haal ik 'm op!

Bericht door jans »

Rudolf schreef:Onvoorstelbaar enthousiast ben ik geworden van de Speedster! Dus vrijdag haal ik de mijne! Ik heb een blauwe gekocht uit '01 bij de Opeldealer te Borger. Lijkt een keurig exemplaar met garantie, beurt en nieuwe APK.

Het enige wat ik nog mis is een regenhoes...heeft iemand een idee? Op de Engelse site zie ik wel showercaps (die kleintjes), maar ik wil ook wel een volledige omdat ie onder een carport komt te staan. Graag hoor ik van iemand van jullie waar die te krijgen zijn en welke goed voldoen!

Verder hoop ik dat er snel iets georganiseerd wordt...want ik heb héél veel zin andere Speedster-rijders te treffen en meer te weten te komen over deze bijzondere auto!

See you soon!

:lol: Rudolf
Hi Rudolf

Bij www.moto-concept.de staat er een die kun je over de hele auto doen.

groetjes jans
Richard
Mega lid

Regenhoes

Bericht door Richard »

Een regenhoes lijkt me overbodig.
Mijn Speedster staat dag en nacht buiten (in de winter met hardtop) en heb totaal geen problemen met regen enzo.
Ik heb wel de rubbers aan de raamstijl goed afgekit en dat was het.
Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst, wij raken er niet over uitgesproken!
Martin
Mega lid

Bericht door Martin »

Hi,

Heel veel plezier met de speedy :D :D

Onder, zie forum onderdelen is nog een regenhoes te koop.

Gr, 8) Martin
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Bericht door Hendrik-Jan »

Rudolf,

Gefeliciteerd met je Speedster.
Op 17 april ben je welkom om de rijvaardigheidstraining. Daar kan je je eigen Speedster en andere Speedster eigenaren leren kennen. 8)

Kijk bij 'evenementen'.

Groeten,
HJ
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Kijk, Hendrik-Jan is een geboren verkoper :wink:

Welkom op de Speedsterclub Rudolf!

groeten
Maikel
Afbeelding
Dutch Boy
Actief lid
Contacteer:

Welkom & regenhoes...

Bericht door Dutch Boy »

Hi Rudolf,
Ook van mij een warm-Speedy welkom :!: en geniet er van (je Speedy dus) :lol:
Wat betreft de regenhoes: ik gebruik al 'enige tijd' de originele Speedy regenhoes en die voldoet prima. Past goed, waait niet weg (in de afgelopen winderige dagen....) en is uniek (dat lijkt diefstalgevoelig maar dat hoeft het niet te zijn; zet je kenteken er op :idea: ).
Ook ik gebruik een hardtop en na het afstellen van de ramen heb ik daar geen lekkages meer. (dus zou een regenhoes niet nodig zijn)
Maar: als de Speedy (vaak) buiten staat dan lijkt mij een regenhoes voor de duurzaamheid (voor m.n. de gebieden onder de roosters) geen overbodige luxe. Overigens, enige tijd geleden bood Speed-ist Jürgen Donders op dit forum zijn regenhoes aan i.v.m. 'overbodig'. (zie anders ook http://www.opel-speedster.tk/ ) Misschien heeft ie 'm nog in de aanbieding :?:
Succes & veel plezier :!:
jans
Giga lid Carbon

Speedster

Bericht door jans »

Hallo Rudolf

En? heb je de bolide al ? jans
Rudolf
Nieuw lid

en ja...al ruim 400 km gereden..

Bericht door Rudolf »

Heerlijk...ondanks de regenbuien...zelfs al even open gereden (op 80 km wegen). Mijn dochter van 2,5 vind het ook leuk...op een kussen gezeten en dan "wat gaan we hard hé?!" roepen (bij 60 km/u :lol: )

Ik heb mijn motor ingeruild, maar geloof wel dat ik hier minstens zoveel plezier aan ga beleven!

Groet, Rudolf
Plaats reactie