Aanmelden via info@cabriokleding.nl
Groeten,
HJ
HiStephanSteV6 schreef:Voor zover ik het kan inschatten is dit de training die ik en Maik hebben gezien toen wij onze eerste Seat-Online rijtraining hadden. Er was toen een Lotus-club met Elises bezig met een rijtraining op een met pilonnen uitgezet circuit. Erg leuk om te zien, en nu we in het bezit van een Speedster zijn nog leuker om te gaan doen
Jans, niet aarzelen, maar gewoon doen. Zeker met die 310 pk die je dan onder je rechter voet hebt. Je zal er geen spijt van krijgen!
SteV6
Of het is inderdaad wat jij zegd, dit heb ik ook ergens hierboven gelezen. Maar er staat ook met 2 pers is 2 keer bet. dus dan is hei 330 + 50 voorSteV6 schreef:@Jans,
Jij krijgt van mij een zakjapannertje! Als ik het goed begrijp is het zo dat je voor jezelf E 165,- betaald, en voor je zoon van 12 jaar E 45,- omdat hij niet deelneemt aan de cursus. Samen dus E 210,-![]()
Maar vraag dat voor de zekerheid even duidelijk na bij Hendrik-Jan!
Groeten SteV6
Aangezien je zoon 12 is mag die nog niet rijden, dus neem ik aan dat zijn "deelname" slechts E 45,- kost ... Maar nogmaals leg die vraag even duidelijk bij Hendrik-Jan neer.Hendrik-Jan schreef:Wil je iemand meenemen en het aantal rijbeurten delen dan bedragen de kosten € 45 per 2e deelnemer (je deelt dan dus wel het aantal rijbeurten).
Oke ,laat ik hier dan maar vanuit gaan.Maar je krijgt 3 kadetjes en een kop soep voor die 45 euro , vind dat ze bij prodrive de laatste anderhalf jaar knap veranderd zijn.toen koste een tweede persoon niets!!SteV6 schreef:Aangezien je zoon 12 is mag die nog niet rijden, dus neem ik aan dat zijn "deelname" slechts E 45,- kost ... Maar nogmaals leg die vraag even duidelijk bij Hendrik-Jan neer.Hendrik-Jan schreef:Wil je iemand meenemen en het aantal rijbeurten delen dan bedragen de kosten € 45 per 2e deelnemer (je deelt dan dus wel het aantal rijbeurten).
SteV6
Hi Hendrik-JanHendrik-Jan schreef:Jans,
Ik heb de vraag voor je zoon bij Prodrive neergelegd. Omdat hij niet achter het stuur plaats zal nemen zoals wel mogelijk zou moeten zijn wanneer je € 45,- betaald en hij mag een broodje van mij hebben.
De dag is niet te vergelijken met een dag op het circuit rondrijden voor € 150,-. De bedoeling van de dag is om te leren wat de auto allemaal kan en hoe je snel over een circuit kan rijden (dus dat moet je na 17 april gaan doen). De gemiddelde Speedster rijder zal zijn auto al goed kennen. Het gaat die dag om grenzen te verleggen en te kunnen corrigeren wanneer het fout gaat.
Groet,
HJ