Waarde Speedster Turbo 2003
Waarde Speedster Turbo 2003
Beste Speedsterclub vrienden,
wat is de waarde van een Ned. Speedster Turbo van Augustus 2003 met 15.000km op de teller incl. tuning naar 250pk door beek?
De auto is verder standaard en is zwart van kleur.
Deze vraag komt mede tot stand door het erg kleine aanbod van Turbo's in Nederland.
Bedankt,
Richard
wat is de waarde van een Ned. Speedster Turbo van Augustus 2003 met 15.000km op de teller incl. tuning naar 250pk door beek?
De auto is verder standaard en is zwart van kleur.
Deze vraag komt mede tot stand door het erg kleine aanbod van Turbo's in Nederland.
Bedankt,
Richard
- Bijlagen
-
- speedster turbo 2003.jpg (66.27 KiB) 3683 keer bekeken
- paul
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Hallo Richard,
Wil je deze kopen of VERkopen??
En wat noem jij standaard?? Stoffen bekleding of leder??
centrale vergrendeling, radio/CD etc. wat zit er allemaal in.
Dat is ook bepalend voor de prijs.
Verder ziet ie er wel heel mooi uit. In ieder geval de juiste
kleur
Groeten,
Paul.
Wil je deze kopen of VERkopen??
En wat noem jij standaard?? Stoffen bekleding of leder??
centrale vergrendeling, radio/CD etc. wat zit er allemaal in.
Dat is ook bepalend voor de prijs.
Verder ziet ie er wel heel mooi uit. In ieder geval de juiste
kleur

Groeten,
Paul.
Cars are fun and without fun, life is nothing.
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Ik denk dat de prijs wel iets hoger ligt dan die € 32.000,- als je hem particulier verkoopt, het zal mij niks verbazen als die € 32.000,- de handelspijs is, als ik jou was zou ik even Peter de Pous bellen van Opelcentrum 0162 - 455 455, die koopt graag speedsters op, weet je gelijk wat je ervoor krijgt zonder verder moeilijk te hoeven doen 

- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Turbo
Het bestaat wel, maar het is zelden.
Ik heb mijn Turbo nieuw gekocht eind oktober 2005. Hij was full-option, met uitzondering van de mistlampen en de passagier-voetsteun. (De logica ontgaat me
) Het stomme is dat zelfs zonder voetsteun de mat toch maar halflang is
De dealer wou gratis voor mij de missende delen bestellen en inbouwen. Ik heb hem gezegd dat ik de delen zelf wel zou inbouwen om hem het werk te besparen
. Durfde hem niet zeggen dat ik eigenlijk liever niet had dat iemand anders aan mijn nieuwe wagen ging sleutelen
.
Het inbouwen zelf is niet moeilijk. Je moet de gaten voor de voetsteun wel boren, want die zijn niet voorzien en ook niet aangeduid. Dus het is wel een precisiewerkje.
De interne steunen, interne schakelaar en een stuk van de bedrading voor de mistlampen zijn ook nog niet voorzien, maar wel de bevestigingsgaten ervoor. Inbouwen zonder de voorclam te demonteren gaat, maar het is wat meer puzzelwerk.
Ik heb mijn Turbo nieuw gekocht eind oktober 2005. Hij was full-option, met uitzondering van de mistlampen en de passagier-voetsteun. (De logica ontgaat me

Het inbouwen zelf is niet moeilijk. Je moet de gaten voor de voetsteun wel boren, want die zijn niet voorzien en ook niet aangeduid. Dus het is wel een precisiewerkje.
De interne steunen, interne schakelaar en een stuk van de bedrading voor de mistlampen zijn ook nog niet voorzien, maar wel de bevestigingsgaten ervoor. Inbouwen zonder de voorclam te demonteren gaat, maar het is wat meer puzzelwerk.
A thing of beauty is a joy forever!
- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Pipo begrijp ik nu dat de gaten in de front clam er wel inzaten
Dat met die voetsteun en de korte mat geeft wel aan dat de wagen eigenlijk full option moest zijn.Zij weten toch wel dat zo`n soort wagen een emotie aankoop is en dat de meesten wel ja zeggen op de vraag``Full Option mevrouwtje``Dat buitenissige en eigenwijze Engelse vind ik hem extra leuk maken.Groet en tot ziens.

The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
Dank jullie al voor de reacties en de leuke speculaties.
Nee helaas ga ik deze niet kopen, maar de Turbo is van een groep autovrienden.
Deze jongens kopen gezamenlijk een aparte auto om zo naast de gezinsauto ook zo nu en dan eens lekker te toeren.
Na een Donkervoort S8 AT (zie foto) kochten ze deze Speedster Turbo.
Echter is een van de twee eigenaren van plan om de Turbo weg te doen en dat geeft de mogelijkheid voor een ander uit de groep om de Turbo te delen.
Maar dan komt nu de vraag wat is ie waard om zo tot een goede financiele overeenkomst te komen.
Zo hebben ze al een S2000, Porsche 911 Carrera RS, Porsche 911 Carrera Cabriolet, Porsche 911 Carrera, Subaru Impreza WRX en GT Turbo, Leon 2.8 V6 gehad of gedeeld.
Nee helaas ga ik deze niet kopen, maar de Turbo is van een groep autovrienden.
Deze jongens kopen gezamenlijk een aparte auto om zo naast de gezinsauto ook zo nu en dan eens lekker te toeren.
Na een Donkervoort S8 AT (zie foto) kochten ze deze Speedster Turbo.
Echter is een van de twee eigenaren van plan om de Turbo weg te doen en dat geeft de mogelijkheid voor een ander uit de groep om de Turbo te delen.
Maar dan komt nu de vraag wat is ie waard om zo tot een goede financiele overeenkomst te komen.
Zo hebben ze al een S2000, Porsche 911 Carrera RS, Porsche 911 Carrera Cabriolet, Porsche 911 Carrera, Subaru Impreza WRX en GT Turbo, Leon 2.8 V6 gehad of gedeeld.
- Bijlagen
-
- donkervoort_01.jpg (143.7 KiB) 3507 keer bekeken