Gespot: zilvergrijs 37-??-??, A'dam Sloterdijk
Gespot: zilvergrijs 37-??-??, A'dam Sloterdijk
Wie o wie stond daar gisteren lekker in de file, terwijl ik op de andere weghelft volgas kon wegscheuren?
Transformatorweg, A'dam Sloterdijk. Zilvergrijs, kenteken begon met 37, zwarte velgen.
Transformatorweg, A'dam Sloterdijk. Zilvergrijs, kenteken begon met 37, zwarte velgen.
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Er is toch weinig mooiers dan een 8 cilinder zonder turbo's?!stef666 schreef:Dat wordt waarschijnlijk een 8 cilinder zonder turbo's....
Ik zeg 7 liter, V8, 512pk en dan weten de kenners al wel waar ik voor aan het sparen ben ... Al duurt het nog wel even voordat ik de aanschafprijs daarvan bij elkaar zal hebben.
SteV6
S4 Avant
- Marcel
- Contacteer:
ca 650 Nm en kost circa € 115.000,-.......die mogen ze ook wel op mijn oprit zetten, je hebt niet alleen heel veel voor je geld, maar hij is ook echt mooi........vorig jaar wezen kijken toen hij er net was, bij Arton's in Zwijndrecht ( naar de tamme versie dan ) je moet zo'n ding alleen niet meer verkopen want ze leveren echt niks op....in mijn geval niet verstandig dusSteV6 schreef:Er is toch weinig mooiers dan een 8 cilinder zonder turbo's?!stef666 schreef:Dat wordt waarschijnlijk een 8 cilinder zonder turbo's....
Ik zeg 7 liter, V8, 512pk en dan weten de kenners al wel waar ik voor aan het sparen ben ... Al duurt het nog wel even voordat ik de aanschafprijs daarvan bij elkaar zal hebben.
SteV6
- SteV6
Nou Marcel, mocht je toch voor de bijl zijn gegaan en 'm na 8 maandjes weer weg doen dan moet je mij zeker even bellen.
Die paar kilometers vind ik opeens niet zo erg, jij hebt dan voor mij de kop voor ongeveer Eur 35.000,- eraf gereden
SteV6
En voor ik het vergeet, koop 'm wel in het blauw of bordeau rood ...
Die paar kilometers vind ik opeens niet zo erg, jij hebt dan voor mij de kop voor ongeveer Eur 35.000,- eraf gereden
SteV6
En voor ik het vergeet, koop 'm wel in het blauw of bordeau rood ...
S4 Avant