Argh, wat een pech weer voor Piet zeg . Hij heeft ook geen mazzel met de auto. En Wilbert met z'n ontgrendeling..
Maar zo te zien hebben jullie met het weer redelijk mazzel gehad?
En, hoe was de instructie van Andrew? Kan iedereen nu heel&toe in combinatie met links remmen??
Natuurlijk kunnen wij dat Maaruh de wagen was voor de apk ,ze kwam er NIET doorheen teveel speling op linker draagarm#$%%#$ moet nw op makuh en snel, het volgende avontuur (Zandvoort) wacht weer.Heeft er iemand folders rond te brengen
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Mark, ik ben bang dat wij de helft van de cursus hebben gehad omdat wij met z'n vieren waren ipv jullie met z'n tweeën toen... Geen heel-toe gehad (kan ik al, dus voor mij geen probleem), maar ook geen trail-braking. Wel remmen in de bocht en dan de balans vinden van de auto. Dus hard remmen ---> onderstuur, rem lichten ---> overstuur, dan weer hard remmen en je houdt hem recht in een drift zonder te sturen dat was wel cool.
We hebben een behoorlijke tijd doorgebracht op het "circuit", maar dat vond ik dan ook helemaal fantastisch
linne150 schreef:Maaruh de wagen was voor de apk ,ze kwam er NIET doorheen teveel speling op linker draagarm
Misschien dat daarom Andrew een vreemde balans voelde in je auto, hij dacht dat je auto uitgelijnd moest worden.
Maar er hoeft toch geen nieuwe draagarm opgezet worden neem ik aan? Zijn het niet alleen de bussen die teveel speling hebben dan?
Maik schreef:Mark, ik ben bang dat wij de helft van de cursus hebben gehad omdat wij met z'n vieren waren ipv jullie met z'n tweeën toen... Geen heel-toe gehad (kan ik al, dus voor mij geen probleem), maar ook geen trail-braking. Wel remmen in de bocht en dan de balans vinden van de auto. Dus hard remmen ---> onderstuur, rem lichten ---> overstuur, dan weer hard remmen en je houdt hem recht in een drift zonder te sturen dat was wel cool.
We hebben een behoorlijke tijd doorgebracht op het "circuit", maar dat vond ik dan ook helemaal fantastisch
Maik voor 9 tientjes meer heb ik een nw draagarm en dan weet ik zeker dat alles goed zit.Nog wat van onze Piet gehoord Ik hoop dat hij nog meegaat naar Zandvoort en Schotland hij kan een beetje huiverig zijn geworden.En dat zou ik nog begrijpen ook.Maar het blijft staan dat wat wij gedaan hebben DAAR zijn die karretjes voor gemaakt.Het zijn race wagentjes en geen toerwagentjes.Je kan het er wel mee doen!maar ze zijn gebouwd om te raggen
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
linne150 schreef:Maaruh de wagen was voor de apk ,ze kwam er NIET doorheen teveel speling op linker draagarm
Ik gok fuseekogel/balljoint aan gort. Verslijten op een Speedster/Elise veel harder als op 'normale' auto's door de manier waarop ze gebruikt worden en onder welke krachten ze staan.
Vervangen met een hand-pers ZONDER de wishbone uit te hoeven bouwen niet echt grote klus. Voor een garage hooguit een uurtje all-in.
De bussen van de draagarmen zelf waar ze aan het chassis vast zitten gaan minder snel stuk.
Hmmm, wat kost een gasklep tegenwoordig? Of zal hij de garantie proberen aan te spreken?
Heb je verder nog wat van Piet gehoord Maarten? Zit er al een nieuwe gasklep in?
500 pond zeiden ze in de UK (incl montage ed???), bij Oosterhout zeiden ze 375 euro. Dus belachelijk duur.
Ze proberen de garantie aan te spreken inderdaad.
Als je mazzel hebt kom je ermee weg, en het scheelt dat je niet bij Opel Nederland hoeft aan te kloppen... Dan weet je tenminste gelijk zeker dat je het zelf moet betalen.. Maar denk idd wel dat die comp problemen kan gaan geven
Piet zit NOG in Engeland het is niet de gasklep maar waarschijnlijk de comp.Degene die on line is kunnen hem een hart onder de riem steken hij is in een bieb aan het lezen op het Forum.Dit is heel lullig voor hem.Ik hoop voor hem dat hij voor het weekeinde terug is
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``