ATS-DTC
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
- SteV6
Schluesselfeld ligt ergens langs de A3 tussen Aschaffenburg en Wuezburg als ik mij niet vergis ... Dus bij Arnhem de grens over en trappen maar. Alhoewel, had Flappy niet een Aygo 1.0 ofzo als tweede auto? Die zal niet zo hard gaan.Dominique schreef:Dat is best een eindje rijden... volgens mij zit Dempert zijn toko tegen de Tsjechische grens aan! Daarom heb ik voor de 60 eurootjes transport gekozen...
He Steven, reageer eens om al onze vraagtekens weg te nemen!
SteV6
S4 Avant
- stevenflappy
- Contacteer:
Ik was deze week samen vrij met mijn vriendinnetje tot dat die een andere baan kreeg en geen vrij meer had.... Dan hadden we er een mooi weekend van gemaakt, nu ging dat niet door...
Enne die Aygo loopt makkelijk 160 op de teller, dat is echt belachelijk hoe makkelijk dat ding hard rijd, en ben tot ruim over de 170 gekomen (nee, niet bergaf) Dus het viel alles mee, eigenlijk...
Enne die Aygo loopt makkelijk 160 op de teller, dat is echt belachelijk hoe makkelijk dat ding hard rijd, en ben tot ruim over de 170 gekomen (nee, niet bergaf) Dus het viel alles mee, eigenlijk...
- Pascal
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Hoi jongens, zijn er al foto`s van jullie mooie velgjes of staan ze nog in de vitrine kast.
Welk merk en maat bandjes gaan jullie er op leggen. en wat verwachten jullie van het stuur gedrag (onder-overstuur).
En voor de poetsers onder ons, hoe is de velg aan de binnen kant schoon te houden. Kan je met de spons goed door de spaken heen.
Tijdens mijn winterslaap had ik de aankoop op het duitse forum gemist.
Dus ik zal de volle mep van 990Euro moeten betalen.
Gr. Speedster

Welk merk en maat bandjes gaan jullie er op leggen. en wat verwachten jullie van het stuur gedrag (onder-overstuur).
En voor de poetsers onder ons, hoe is de velg aan de binnen kant schoon te houden. Kan je met de spons goed door de spaken heen.
Tijdens mijn winterslaap had ik de aankoop op het duitse forum gemist.
Dus ik zal de volle mep van 990Euro moeten betalen.
Gr. Speedster
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Ik rij er al sinds december mee met Toyo T1R-en (205 voor en 245 achter).Pascal schreef: Welk merk en maat bandjes gaan jullie er op leggen. en wat verwachten jullie van het stuur gedrag (onder-overstuur).
Onder en overstuur is meer afhankelijk van je uitlijning. Maar door de veel vettere voorbanden kan je wel zeggen dat hij in principe wat meer een overstuur karakter gaat krijgen. Dat kon ik ook goed merken op North Weald afgelopen maandag

- Dominique
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Ik heb mijn Speester gekocht met wielsloten.... De bijhorende unieke sleutel heeft de vorige eigenaar kwijt geraakt.Pascal schreef:Hoi jongens, zijn er al foto`s van jullie mooie velgjes of staan ze nog in de vitrine kast.![]()
Gr. Speedster

Dus nee, ze zitten er nog niet op.
Bij een van de velgen is de rand gedeukt, deze wordt door Dempert asap omgeruild voor een nieuwe.
En bovendien wil ik de oude set op Zandvoort mishandelen

Eind april beloof ik foto's te posten

- stevenflappy
- Contacteer:
- stevenflappy
- Contacteer:
- stevenflappy
- Contacteer: