jans schreef:Wat is dat nou voor een manier van wegen We willen hier keiharde cijfers
Die van mij weegt 8,8 kg, dus weegt die doos van jou 2,2 kg.
Mijn doos weegt 55kg
Had em al ingepakt en heb mijzelf de moeite bespaard dat nog een keer te doen...
Hebben jullie een tefalletje die tot 15kg gaat? Of hebben jullie je gewichten uit de fabrikanten hun lijsten?
Ik heb ze nog niet op mijn digitale weegschaal gezet en de cijfers die ik hiervoor genoemd heb komen van het duiste speedsterclub forum, waar verschillende hun nieuwe DTC gewogen hebben.
Zijn er rode Speedsters of lotussen met een ander kleur velg als zwart of zilver.. Heeft iemand die ooit gezien of een (serieus) idee daarvoor. Ben er nog niet uit wat ik nu ga doen, woensdag gaan ze erop en dan kijk ik hoe ik zilver vind maar om deze nu ook weer zwart te doen
Ik zie dus het liefst gewoon de auto met die wielen, want poedercoaten is nou ook niet iets wat je twee keer wilt doen... (ivm de kosten)
Even oppassen he! Gouden ATS DTC's zijn ALLEEN geschikt voor een LeMans Groene Speedster. Maar dan moet ik ook de voorruitstijl matzwart laten spuiten.
@ Steven,
Zelf vind ik een rode auto met witte velgen erg mooi. Nadeel daarvan is wel de enorme hoeveelheid werk die er in gaat zitten om ze zeer regelmatig schoon te maken. Alhoewel een goede teflonlaag (laten aanbrengen bij een autopoetser) veel werk scheelt.