Hebbe hebbe hebbe!

Vragen over bekleding, velgen e.d.
Plaats reactie
Rotax
Mega lid

Hebbe hebbe hebbe!

Bericht door Rotax »

Kwam dit tegen, wist niet dat dit ook al bestond....
Even sparen en waarschijnlijk de Kerstman lief aankijken (duurt dus nog wel even :cry: ...)

http://www.vdodayton.com/default2_and_f ... m2100.aspx
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Maar of het ook handig is in de pratijk :?:
Zo'n hud lijkt me beter.
speedster
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door speedster »

Lijk mij niet echt handig. Ik ga een Tomtom 910 kopen. Is wel groot maar een stuk duidelijker.
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Pfff, wat een groot ding, als je helemaal niet meer naar voren wilt kunnen kijken in de speedster, dan moet je dat ding erin zetten :) . Of wil je het in een andere auto gebruiken?
Afbeelding
Flaminiasupersport
Actief lid
Contacteer:

Bericht door Flaminiasupersport »

Zo'n scherm is toch voor niks nodig? Ik gebruik het liefst "the voice"... nu naar links... nu naar rechts... Zo'n scherm waar je steeds naar wilt kijken is uiteindelijk toch maar een gevaarlijk ding!

Een voordeel heeft het wel... Als je naar Essen gaat kan je zien of het Essen in Duitsland is of Essen in Belgie... :lol: (maar dan heb je't zowat gehad)
speedster
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door speedster »

Maik schreef:Pfff, wat een groot ding, als je helemaal niet meer naar voren wilt kunnen kijken in de speedster, dan moet je dat ding erin zetten :) . Of wil je het in een andere auto gebruiken?

Ik krijg hem van mijn baas. Als het goed is kom hij vandaag binnen en gelijk een nieuwe telefoon waar de Tomtom mee kan communiseren. Een Nokia 6021.
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje

navigatiespiegel

Bericht door Pipo »

Flaminiasupersport schreef:Zo'n scherm is toch voor niks nodig? Ik gebruik het liefst "the voice"... nu naar links... nu naar rechts... Zo'n scherm waar je steeds naar wilt kijken is uiteindelijk toch maar een gevaarlijk ding!
Er zit ook een luidspreker in!
Voordelen zie ik toch ook wel aan zo'n spiegel. Niemand merkt wat speciaal op. Bij hoeveel wagens is er al niet ingebroken omdat ze hun TomTom (of soortgelijke) zichtbaar in de wagen hadden laten liggen :?:
En je moet je aandacht niet verdelen tussen je spiegel en je navigatiescherm. Toch iets veiliger.
Plus dat je niets extra in je zichtveld moet kleven! Dat kwam onlangs nog in het nieuws. De politie had enkele chauffeurs beboet omdat de houder van hun TomTom tegen hun voorruit zat geplakt. En dat is bij wet verboden!

Nadeel is dan weer dat je een kabel naar je spiegel moet leiden. En dat is bij onze Speedsters niet evident.
A thing of beauty is a joy forever!
Flaminiasupersport
Actief lid
Contacteer:

Bericht door Flaminiasupersport »

Pipo!

Da's waar! Het valt véél minder op en in dat opzicht is het beter dan een "pik mij maar weg" plakscherm. :D
Plaats reactie