Misschien iemand waarvan de linker stuk is gegaan en die een hele set heeft moeten kopen?
Mistlamp rechts
- Dominique
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Mistlamp rechts
Heeft iemand die liggen? Hij is tijdens de training op het circuit van Zandvoort stuk gegaan. Gestorven in het harnas
Misschien iemand waarvan de linker stuk is gegaan en die een hele set heeft moeten kopen?
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
- Dominique
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Ik denk toen ik achter jou reed!stevenflappy schreef:Wanneer is dat gebeurt dan, heb ik helemaal gemist
Ik was zo dichtbij mogelijk om de knallen uit die uitlaat goed te horen...
en hoorde toen een harde klap aan de voorkant...
De steen moet zo groot als een stoeptegel geweest zijn, want die kleine glaasjes zijn volgens mij best sterk!
- stevenflappy
- Contacteer:
- stevenflappy
- Contacteer:
- stevenflappy
- Contacteer:
- Pipo
Re: Mistlamp rechts
De linker en rechter mistlamp zijn identiek. Enkel de metalen steun waar ze op gemonteerd zijn is verschillend links en rechts.Dominique schreef::
A thing of beauty is a joy forever!
- Pipo
mistlampen
Ik ben eens even in mijn kelder gedoken om de verpakkingen te bekijken.
De mistlamp zou partnummer 4800583 zijn.
De beide montagesteunen respectievelijk 4800009 en 4800010.
Mocht het nodig zijn kan ik de etiketten wel eens inscannen en doorsturen (er staan nog een hoop andere nummers op), maar ik neem aan dat je dealer ook wel het TIS-programma gebruikt.
De mistlamp wordt met drie schroeven op de metalen steun bevestigd. Om de mistlamp te demonteren/monteren, moet je wel eerst de steunplaat waarop ze gemonteerd is losmaken. Die zit met 2 bouten bovenaan en onderaan aan de neus vast. Om die weer los te maken is het simpelste eerst even je koplamp te demonteren om aan de bovenste bevestigingsbouten te kunnen. De onderste 2 bouten zie onderaan de neus.
De mistlamp zou partnummer 4800583 zijn.
De beide montagesteunen respectievelijk 4800009 en 4800010.
Mocht het nodig zijn kan ik de etiketten wel eens inscannen en doorsturen (er staan nog een hoop andere nummers op), maar ik neem aan dat je dealer ook wel het TIS-programma gebruikt.
De mistlamp wordt met drie schroeven op de metalen steun bevestigd. Om de mistlamp te demonteren/monteren, moet je wel eerst de steunplaat waarop ze gemonteerd is losmaken. Die zit met 2 bouten bovenaan en onderaan aan de neus vast. Om die weer los te maken is het simpelste eerst even je koplamp te demonteren om aan de bovenste bevestigingsbouten te kunnen. De onderste 2 bouten zie onderaan de neus.
A thing of beauty is a joy forever!