De meeste van ons kennen het, de tussenacceleratie van onze Speedster, even snel op een binnenweggetje een auto inhalen, op de snelweg laten zien waarom bumper kleven met een X5 toch nutteloos is wanneer we weer vrij baan hebben.
Dat het ook een nadeel heb ik vandaag ervaren: een aantal weken geleden, provincialeweg in Dordrecht, gas erbij bij het stoplicht oranje, zag in mijn spiegel nog een flits...
Het gevolg; geconstateerd een strafbaar feit 92 km/h na correctie binnen bebouwde kom en een transactie voorstel à 300 Euro…….
Eén voor(na)deel van de Speedster
- joel do desert
- Actief lid
- Speedfreak
- Mega lid
- Contacteer:
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Re: Eén voor(na)deel van de Speedster
Was je toen onderweg naar mij? Zal ik het volgende keer dan maar opsturen?joel do desert schreef:Dat het ook een nadeel heb ik vandaag ervaren: een aantal weken geleden, provincialeweg in Dordrecht, gas erbij bij het stoplicht oranje, zag in mijn spiegel nog een flits...

Lotus Elise S2
- joel do desert
- Actief lid
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Ja, boven de 70km/h pakken ze je daar. Goudmijntje voor de gemeente.
Kortgeleden ook 2 van die rekeningen binnen gehad (al waren de bedragen gelukkig iets lager dan bij jou).
1x op een dinsdag om 22.02uur 15km te hard (ik was de enige auto die ze geflitst hebben want er reden er niet meer)
En 1x om 0.43uur (in de nacht van dinsdag op woensdag) 14km te hard.
Situatie: 3 rijbanen en 1 auto (dat was ik).
Laat ze voortaan om 21uur stoppen met werken en mij met rust laten.

Kortgeleden ook 2 van die rekeningen binnen gehad (al waren de bedragen gelukkig iets lager dan bij jou).
1x op een dinsdag om 22.02uur 15km te hard (ik was de enige auto die ze geflitst hebben want er reden er niet meer)
En 1x om 0.43uur (in de nacht van dinsdag op woensdag) 14km te hard.
Situatie: 3 rijbanen en 1 auto (dat was ik).
Laat ze voortaan om 21uur stoppen met werken en mij met rust laten.

Lotus Elise S2