Alweer een nieuwe zuiderbuur!!!

Stel jezelf en je auto voor.
Robin
Actief lid

Alweer een nieuwe zuiderbuur!!!

Bericht door Robin »

Hallo,

allereerst wil ik zeggen dat ik dit forum al vanaf het ontstaan ervan wekelijks eens doorlees, maar ik dacht ik registreer mij pas wanneer ik de eigenaar van een Opel Speedster ben en dat is dus vanaf vorige zaterdag officieel :). Al had ik mij natuurlijk al onmiddelijk moeten registreren vanaf het ontstaan van dit leerrijke forum maar ja die vlaamse bescheidenheid hé :D. In ieder geval ik ben dus Robin, 24 jaar en woonachtig in belgisch limburg. En ben dus sinds zaterdag de eigenaar van een splinternieuwe Speedster jaja nagelnieuw op papier in ieder geval want hij stond er al 2 jaar in de showroom :). Ik ben in ieder geval de 1ste eigenaar en heb hem gekocht voor wat ik persoonlijk een spotprijs vind....31.000 €. Het is dus een zwarte turbo nr 4834 natuurlijk nog compleet origineel met een paar opties zoals centrale vergrendeling, mistlampen, vloermatten, hardtop,enz. de opties wat iedereen dus zowat ongeveer heeft. Hij heeft 2 opties niet wat ik wel spijtig vind en waar ik binnenkort nog wat vragen over ga stellen dat zijn dus geperforeerde remschijven en radio :(. De foto is dus van in de showroom binnenkort volgen er wel nog wat betere. In ieder geval sorry voor dit lange leesstukje want de meeste berichten zijn hier nogal beknopt in tekst maar met des te meer smileys, ik beloof de volgende keer minder leeswerk :wink:
Bijlagen
Mijn speedster.jpg
Mijn speedster.jpg (113.34 KiB) 7073 keer bekeken
Pascal
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Pascal »

Welkom, op het forum en veel plezier met je speedster.

Gr. Pascal
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje

nieuwe eigenaar

Bericht door Pipo »

Hi Robin,
laat ik als medebelg en turbo-bezitter de eerste zijn om je welkom te heten in ons clubje. En hopelijk snel tot ziens op de volgende meeting
:) :) :)

Verdorie, Pascal was me juist voor. Nou wel, ik ben dan toch de eerste Belg 8)
A thing of beauty is a joy forever!
Ride-aholic
Actief lid

Bericht door Ride-aholic »

Hi,

Welcome to the happy few!!!!!!!!!
Mooie auto, niet helemaal mijn kleur, maar smaken verschillen gelukkig :D .
Speedy's geven erg veel rij-pret, en als het weer een beetje mee zit, en het dakkie eraf kan, WOW.
Ik hoop je eens te zien op een meeting (moet je echt doen, bij een toertje ergens in het midden gaan rijden, zie je wat andere weggebruikers zien).

Greetingz, Peter
The only vitamine you need, is speed! #0707
Robin
Actief lid

Bericht door Robin »

Ride-aholic en maar goed dat niet iedereen dezelfde smaak heeft, anders was het maar een saaie bedoeling alhoewel de speedster natuurlijk in iedere kleur tot zijn recht komt :) ,
maar voor mij persoonlijk is zwart het mooiste. Het is nu wel handig dat ik deze net nieuw heb kunnen kopen in het zwart. Moest ik 2de hands gaan shoppen en geen zwarte had gevonden was het waarschijnlijk chagelle blauw geworden of moonland maar dat is nog moeilijker te vinden :D
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Bericht door Hendrik-Jan »

Robin schreef:Ride-aholic en maar goed dat niet iedereen dezelfde smaak heeft, anders was het maar een saaie bedoeling alhoewel de speedster natuurlijk in iedere kleur tot zijn recht komt :) ,
maar voor mij persoonlijk is zwart het mooiste. Het is nu wel handig dat ik deze net nieuw heb kunnen kopen in het zwart. Moest ik 2de hands gaan shoppen en geen zwarte had gevonden was het waarschijnlijk chagelle blauw geworden of moonland maar dat is nog moeilijker te vinden :D
Welkom Robin,

Inderdaad de mooiste kleur (mijn 2e keus is oranje).
Veel veilige km en tot ziens op een meeting (4 juni te Oosterhout, bij Breda en neem nog wat meer Belgen mee).

Groet,
Hendrik-Jan
Lotus Elise S2
Zoefke
Actief lid
Contacteer:

Bericht door Zoefke »

Proficiat met je aankoop! Je heb hem niet ver bij mij vandaan komen halen! Hier nog een fotootje zoals hij vorige zomer stond te blinken! (zelf ben ik vorige zomer op 'speedsterjacht' gegaan toen ik hoorde dat de produktie werd stopgezet)
Bijlagen
VDA.jpg
VDA.jpg (50.28 KiB) 7054 keer bekeken
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Gefeliciteerd Robin! :thumbup:
En veel plezier hier op de clubsite.
En te lange stukjes schrijven bestaat niet hoor, niet iedereen kan met 2 woorden en een smiley toe zoals Jans :lol:
Afbeelding
Robin
Actief lid

Bericht door Robin »

Hij komt van bij Van Den Abbeele in Dendermonde en ja dat zal dan wel bij jouw in de buurt zijn zoefke :D ze vroegen 30.000 € maar ik heb liggen pushen voor een hardtop die was er niet bij en daarvoor moest ik met mijn onderhandelingstechniek maar 1000 € voor bij betalen :wink:. De nieuwprijs is 3680 € ongespoten bij sommige dealers, oké als je goed zoekt vind je wel een hardtop 2de hands maar niet snel in gewenste kleur dus echt slecht ben ik niet af. Alhoewel ik zal volgend jaar of zo mijn hardtop opnieuw laten spuiten want Van Den Abbeele heeft het iets te licht gespoten, een druppeltje zwart te weinig, en er zitten zelfs stoftikjes in :evil:
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Maik schreef:Gefeliciteerd Robin! :thumbup:
En veel plezier hier op de clubsite.
En te lange stukjes schrijven bestaat niet hoor, niet iedereen kan met 2 woorden en een smiley toe zoals Jans :lol:

HaHa
Afbeelding
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje

nieuwe speedster

Bericht door Pipo »

Hey, bij Van Den Abbeele in Dendermonde heb ik eind vorig jaar ook geïnformeerd naar die Speedster. Ik heb de details nog ergens liggen. Maar toen vroegen ze initieel nog heel wat meer dan die 31.000€ :roll: Ik ben er toen niet verder op ingegaan omdat ik sowieso een Speedster met blanco teller wou (wat bij deze niet het geval was). En dat gecombineerd met de zwarte kleur heeft me doen afhaken. Pas opgeblonken is het prachtig. Maar mijn vrouw rijdt nu met een zwarte Astra, en daar moet je met een poetsdoek achterlopen :evil:
Gelukkig dat ik tot de poetsers behoor :twisted:
A thing of beauty is a joy forever!
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Dit blijft inderdaad toch wel de nummer 1 smiley :lol:

Afbeelding

@ Robin: je hebt een hele mooie deal gemaakt met je turbo zo te horen. En 1000euro voor een nieuwe hardtop in kleur is inderdaad ook niet veel!
Hou hem heel :wink:
Afbeelding
PEAS
Lid

Bericht door PEAS »

Mooie auto :D , veel veilige km, en dat je er maar veel plezier aan mag
beleven.

gr peter.
Dominique
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Dominique »

Gefeliciteerd!!! Veel plezante km's met je nieuwe aanwinst 8)
Robin
Actief lid

Bericht door Robin »

Nu in verband met het poetsen van auto's zit ik natuurlijk wel met een probleem......................ik haat auto's poetsen :twisted:, en als je een zwarte speedster koopt en dan ook nog eens een turbo dan is het natuurlijk poetsen geblazen :D, maar ik heb al ondervonden dat de speedster wel plezant is om te poetsen, nu ja plezant....plezanter als mijn andere en vorige opels...het blijft natuurlijk een karwei :wink:
Plaats reactie