Max. Lengte Speedster eigenaar?

Algemene zaken omtrent onze auto.
Plaats reactie
Ruben1976
Nieuw lid

Max. Lengte Speedster eigenaar?

Bericht door Ruben1976 »

Beste Speedster fans,

Jullie virus heeft mij ook in de greep.

Ik heb er een paar keer eentje gezien. Wat een mooie auto!

Des te meer info ik verzamel des te enthousiaster word ik. Ik zit echter met een vraag. Ik ben 1.95 meter en vraag me af of ik uberhaupt in deze prachtwagen pas?? :shock:

Zijn er formleden die net zo groot als mij zijn...... Of kan mij hier iemand een zinnig antwoord opgeven :?:

Alvast bedankt voor jullie reacties......
Dirk666
Lid

Bericht door Dirk666 »

Hallo Ruben1976,

Je kan het beste zelf een keer gaan passen.
Niet alleen de lengte is belangrijk maar ook de verdeling ( bovenlichaam / benen )
Zo kan het best gebeuren dat je met 1,95m er nog redelijk inpast terwijl iemand van 1,90m al problemen heeft.

Groeten,

Dirk
Speedfreak
Mega lid
Contacteer:

Bericht door Speedfreak »

He Ruben,

Kopen dat ding!
Ik ben 1.98 en zit goed in de auto. Het is even een beetje onderuitzakken en een goede manier vinden om in en uit te stappen maar ik zou niet anders meer willen........

Ik heb soms last van schakelen naar z'n twee en sturen naar rechts tegelijkertijd (mijn knie zit in de weg tussen pook en stuur) maar ik verwacht dat verholpen te hebben als mijn bestelde stuurnaafverlenging van 25mm binnen is. Als het dan nog niet helemaal goed zit kan ik nog altijd de versnellingspook een paar mm laten verbuigen naar rechts.

ps. met je linkerknie zit je ook vrij hoog, maar op lange stukken kun je je voet achter het 'ruststeuntje' wurmen en kan ik zelfs mijn been heeeerlijk strekken.... ik ben erover aan het denken om dat rustpuntje helemaal weg te halen/plat te buigen tegen de wand, maar daarvoor ga ik hier ook nog een beetje rondkijken of iemand dat al gedaan heeft....

Nogmaals: de auto is helemaat top en ik zit er als een koning in. Het is een beetje aanpassen maar SO WHAT!!!! :D KIJK NAAR DE AUTO!!! :D

Dimitri.
LARINI POWERRRRRRR!!!!!
Ruben1976
Nieuw lid

Bericht door Ruben1976 »

GEWELDIGGGGGG 8) :P 8) :!: :!:

Een hele geruststelling :!:

Ik ben gelukkig alleen maar groot (en niet dik....) dus dat zal wel gaan lukken.

Binnenkort eens ergens een proefrit plannen 8)

Bedankt voor je reactie :!: , Dimitri :!:

Als het zover is zal ik at van me laten horen... :wink:
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Als je in de buurt woont , kun je die proefrit wel bij mij maken Ruben.
Dominique
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Dominique »

jans schreef:Als je in de buurt woont , kun je die proefrit wel bij mij maken Ruben.
Proefrijden met deze auto kan je een verkeerd beeld geven van een standaard Speedster :shock:
Ik geloof dat alleen de stoelen nog standaard zijn. Je kan dus wel kijken of je erin past! :wink:
Zelf ben ik 1,91 en pas er goed in zonder onderuit te zakken. Ik heb wel redelijk lange benen. Ik denk dat gewicht (omvang) een groter probleem zou zijn om er 'lekker' in te passen.

veel suc6 met de koop!
marcel85
Mega lid

Bericht door marcel85 »

net mijn maat laten rijden me zijn 1.98 maar kon niet eens fatsoenlijk schakelen.. :?
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Precies deze vraag heeft iemand anders een tijd geleden gesteld, alleen hij was 1.96m :)

http://www.speedsterclub.nl/phpBB2/view ... sc&start=0

Hij paste dus niet, maar inderdaad heeft het allemaal met verhouding te maken. Niet te lange benen hebben! Ikzelf ben 1.94m en pas goed, maar ik heb niet al te lange benen (ook niet hele korte hoor). Lees mijn link even door, dan weet je weer iets meer denk ik.
Afbeelding
Ruben1976
Nieuw lid

Bericht door Ruben1976 »

Bedankt voor het aanbod.....

Maar ik woon in het zuidelijkste puntje van het land (ook nog een het hoogste puntje).... Vaals.....

Ik denk dat ik bij onze oosterburen eens een kijkje ga nemen.... op 50 km afstand staat er eentje te koop......

Ik ben benieuwd :!:
Plaats reactie