Bezoek Nordschleife/Nürburgring
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Nürnbergring
Ik probeer me vrij te maken. Maar 18 juni is een zekere No. Dan is het namelijk de Speedstertoer van Dinant. En die wil ik zeker niet missen.
A thing of beauty is a joy forever!
Haha, ik zal me best doenMaik schreef:@Maarten: maar wel tussen haakjes nog, die Zweden toch....![]()
@Boink: als je nou heeeeeeeeeeeele mooie platen schiet, kan daar misschien wel een rondje tegenover staan

- Dominique
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Ik had Karsten gemeld dat wij 21 mei op de Nurburgring zouden zijn, toen kreeg ik deze reply:
http://www.sevenspeed.de/Newsticker.htm
Ze houden hier oa slalom wedstrijden. Er is een mailtje onderweg voor meer info.
Misschien leuk om er een weekend van te maken ipv een dagje?
Het is overigens wel iets verder rijden!
Nu heb ik er wel wat over gevonden :Perhaps you would like to come on 20.Mai to " Geiselwind" .
There we have a big Event !!!
Best Regards
Karsten
http://www.sevenspeed.de/Newsticker.htm
Ze houden hier oa slalom wedstrijden. Er is een mailtje onderweg voor meer info.
Misschien leuk om er een weekend van te maken ipv een dagje?
Het is overigens wel iets verder rijden!
- Dominique
Boink schreef:Beetje onduidelijke site dus hierbij 2 vragen:
1. Wat houd het in
2. Hoeveel verder is het van nurburg?
Ik ben misschien wat voorbarig met de melding, maar ik verwacht zo meer info via e-mail.Dominique schreef:Er is een mailtje onderweg voor meer info.
Ik schat zo'n 250 km's verder Duitsland in.
- Pipo
Geiselwind
Afstand woonst > Geiselwind = 560km
5 h rijden voor een uitstapje is me wat te ver 

A thing of beauty is a joy forever!
- Dominique
Dat zijn wel veel SpeedstersKarsten schreef:Hi ,
in the German forum you can Finde some infos .
There will be 50-80 Speedster .
On Saturday the 20.05. we will bulid a Slalom PArcour and in the Evening
an " Beschleunigungsrennen"
On the Eveninge then we will drink some beer
http://forum.opel-speedster-club.de/ind ... =10924&hl=

Het lijkt mij in ieder geval een leuke optie voor wie een heel weekend de tijd heeft.
ps. Isabelle Dempert was vorig jaar de snelste vrouw op de slalom!!

@Maik
Misschien is er wel een winkelcentrum in de buurt waar je je vriendin kan dum.. afzetten.

- Maik
- Groot Speedster Commandeur
De 21ste komt al rap dichterbij jongens!
We moeten maar eens wat plannen maken over vertrektijden en -plaatsen enzo...
Wees erop voorbereid dat ik op dit soort dagen een ERG vroege vogel ben! Het is namelijk handig om in het weekend (vooral als het mooi weer is) al vroeg bij de Ring te zijn, ivm de drukte. Zo kan je dan gelijk de baan op om even in relatieve rust een paar verkenningsrondjes te doen.
Om 8uur gaat de baan al open...
Misschien dat ik vanuit het oosten des lands (vlakbij Arnhem) ga vertrekken, maar dat is nog niet zeker. Ik denk dat het handigste is om bij de MacDonalds in Venlo af te spreken in ieder geval.
De tijd (let op!!): 6:30 's ochtends! Even bijkomen en bijkletsen daar en dan proberen voor 7uur daar weg te rijden richting Ring. Probeer in de buurt van Venlo nog even vol te tanken, in Duitsland zijn de tankstations niet altijd dik bezaaid en heb je meer kans om elkaar kwijt te raken (er wordt dan waarschijnlijk "sportief" gereden
Kom maar op met jullie kommentaar...
We moeten maar eens wat plannen maken over vertrektijden en -plaatsen enzo...
Wees erop voorbereid dat ik op dit soort dagen een ERG vroege vogel ben! Het is namelijk handig om in het weekend (vooral als het mooi weer is) al vroeg bij de Ring te zijn, ivm de drukte. Zo kan je dan gelijk de baan op om even in relatieve rust een paar verkenningsrondjes te doen.
Om 8uur gaat de baan al open...

Misschien dat ik vanuit het oosten des lands (vlakbij Arnhem) ga vertrekken, maar dat is nog niet zeker. Ik denk dat het handigste is om bij de MacDonalds in Venlo af te spreken in ieder geval.
De tijd (let op!!): 6:30 's ochtends! Even bijkomen en bijkletsen daar en dan proberen voor 7uur daar weg te rijden richting Ring. Probeer in de buurt van Venlo nog even vol te tanken, in Duitsland zijn de tankstations niet altijd dik bezaaid en heb je meer kans om elkaar kwijt te raken (er wordt dan waarschijnlijk "sportief" gereden

Kom maar op met jullie kommentaar...

- stevenflappy
- Contacteer: