Normaal regel ik ze effe bij als ie op de brug staat maar als hij gewoon op straat staat kan je er dan ook makkelijk bij... Tips iemand, volgens mij moet je er bij kunnen als je op de grond ligt maar misschien heeft iemand er een paar tips voor...
Nog een: Heb hier een keer gelezen dat je ze moet afstellen vanaf de maximum plus en dan met min terugdraaien, klopt dat?
Met je OZ's wordt het lastiger inderdaad. Normaal gesproken steek je gewoon je hand+arm door het wiel heen, maar zulke dunne pootjes zal jij wel niet hebben
Ze zitten er onder mijn nitrons. net even wezen test rijden . eerst even rustig wat meters gerold, wat heen en weer gestuurd.
Om er zeker van te zijn dat ik niets fout heb gedaan tijdens het monteren.
Maar alles bleek goed te zijn.
Toen even een lege rotonde opgezocht (valt niet mee tegenwoordig) en yes hoor wat een verschil. dit is echt een super upgrade. het verschil is nu al zo groot en dit met een vrij zachte instelling. 5 kliks voor en 6 achter.
Donderdag even opnieuw laten uitlijnen. en dan is hij klaar voor zondag.
Pascal schreef:... het verschil is nu al zo groot en dit met een vrij zachte instelling. 5 kliks voor en 6 achter.
Gr. Pascal
Euhhh, 5 en 6 kliks van zacht neem ik aan? Je moet ze vanaf hard instellen he, of heb je gecontrolleerd dat ze allemaal evenveel kliks van hard naar helemaal zacht hebben?
Morgen laat ik den speedy opnieuw uitlijnen met de nitons er onder. nu weet ik niet of het verstandig is om bij het uitlijnen de standaard settings te gebruiken daar deze setting gebaseerd zijn op de bilstein setup (hoogte). of moet ik naar een andere waarde gaan. heeft er iemand een suggestie.
Of kan ik gewoon deze originele setting aanhouden.
Ik heb er met Jan v/d Kooi over gesproken en die adviseerde om de standaard settings te laten voor wat ze zijn omdat de auto veel lager staat.
Afhankelijk van je wensen kan je kiezen voor de set-up van een 111R of de 340R. Bedenk wel dat hoe extremer de set-up hoe smaller de grens word. Ook al komt die grens natuurlijk steeds verder weg te liggen.