Sinds gisteren probeer ik om op het engelse forum in te loggen, maar ik krijg altijd onderstaande foutmelding
Zijn er nog anderen met dit probleem?
> Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/2.0.46 (Red Hat) Server at www.vx220.org.uk Port 80 <
Ze hebben daar toch nog al wat problemen met hun server. Dat is al de 4de keer van 't jaar dat hij der uit ligt. En regelmatig is de datalink extreem traag. Onlangs zouden ze van server zijn veranderd, maar dat heeft niet veel geholpen.
Kan zijn dat er wat onderhoud aan de site wordt gepleegd of dat het forum naar een andere server wordt verplaatst.
Of een crash van de server waar VX220 draait.
Ik verwacht binnen afzienbare tijd dat het forum gewoon weer te bezoeken is. Het is veel te populair om zomaar te laten verdwijnen. Dat kan Thorney zich niet veroorloven.
Net bij het openen dacht ik eerst dat ik de verkeerde favoriet had aangeklickt. De layout (en dus de software) is hetzelfde als het forum van de Oosterburen.
En nu ga ik weer verder kijken wat er zoal veranderd is bij de Engelsen.
Ik heb het zojuist nog eens geprobeerd en krijg inderdaad terug toegang tot het forum. Maar in orde is het nog lang niet De helft van de forum topics is verdwenen. Zoals 'General discussions', en 'for Sale', en nog anderen waarvan ik me even niet de titel herinner.