Bezoek Nordschleife/Nürburgring
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Ik ben er dus definitief niet bij. Veel plezier daar.
Op de autobahn geen kans,nee. Maar daar buiten maak je toch wel een kans?
Die Sub is erg lastig, die BMW heeft wel power maar ook overgewicht.
Maik met de ervaring die jij inmiddels hebt moet je die toch wel kunnen hebben.
Op de autobahn geen kans,nee. Maar daar buiten maak je toch wel een kans?
Die Sub is erg lastig, die BMW heeft wel power maar ook overgewicht.
Maik met de ervaring die jij inmiddels hebt moet je die toch wel kunnen hebben.

Heeft alleen nog pet met nr:0672
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Jongens, jongens.... maak mij maar weer belachelijk, maar ik ga niet voor een wedstijd!
De GTT zal ik wel kunnen hebben op de Ring (want hij heeft maar 1 of 2 ronden ervaring), maar de M5 zal hem wel sneller ronden.
Niet alleen heeft hij een berg meer pk's (346pk tegen 150...) die je erg hard nodig hebt op de Ring, maar belangrijker is dat hij al ongeveer 100 ronden ervaring heeft tegenover mijn 15
Dat komt er van als je een 4-daagse cursus doet op de Ring (en ik ging niet mee want ik vond het toen te duur
).
Maarten en Gerard, de volgende keer even wat meer jullie best doen om vrij te krijgen!!!

De GTT zal ik wel kunnen hebben op de Ring (want hij heeft maar 1 of 2 ronden ervaring), maar de M5 zal hem wel sneller ronden.
Niet alleen heeft hij een berg meer pk's (346pk tegen 150...) die je erg hard nodig hebt op de Ring, maar belangrijker is dat hij al ongeveer 100 ronden ervaring heeft tegenover mijn 15

Dat komt er van als je een 4-daagse cursus doet op de Ring (en ik ging niet mee want ik vond het toen te duur

Maarten en Gerard, de volgende keer even wat meer jullie best doen om vrij te krijgen!!!

- SteV6
Die CURSUS staat al jaren HEEEEL erg hoog op mijn verlanglijstjeMaik schreef:Dat komt er van als je een 4-daagse cursus doet op de Ring (en ik ging niet mee want ik vond het toen te duur).

Maik, misschien is de prijs wat beter te behappen als je niet naar de totaalkosten, maar naar de kosten per dag kijkt. Ongeveer E 500,- per dag klinkt wat vriendelijker dan E 2000,- (

Zodra ik hem fysiek kan volhouden dan ga ik je bellen. Want 1 ding weet ik zeker, die cursus ga ik vroeg of laat doen!
SteV6
S4 Avant
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Over een paar uurtjes vertrek ik naar het oosten, en vanaf dan heb ik geen zicht meer op dit topic.
Als iemand nog iets te melden of te vragen heeft, die kan mij dan bellen of sms-en op nr. 06 47308581.
Het weer ziet er nog redelijk uit, iig voor de ochtend, maar in de Eiffel weet je het nooit echt zeker.
Tot zondag
Als iemand nog iets te melden of te vragen heeft, die kan mij dan bellen of sms-en op nr. 06 47308581.
Het weer ziet er nog redelijk uit, iig voor de ochtend, maar in de Eiffel weet je het nooit echt zeker.
Tot zondag

Veel plezier.Maik schreef:Over een paar uurtjes vertrek ik naar het oosten, en vanaf dan heb ik geen zicht meer op dit topic.
Tot zondag
- stevenflappy
- Contacteer: