Nu nog een compressor!!
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Nu nog een compressor!!
Wat kost een beetje compressor om sneller de wielen te kunnen wisselen?!
- Bijlagen
-
- IMG_0229.jpg (129.74 KiB) 4652 keer bekeken
Geen dank voor de tipMaik schreef: Past hij wel onder de speedster? Bij mijn praxis-gamma-kwantum krik moest ik de voorste wieltjes eraf slopen om hem eronder te schuiven (met een plankje ertussen)

Maar on-topic, Ik zal morgen eens kijken wat ze bij ons moeten kosten...
Grtn. Stefan
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...

2x zoveel als 1....
2 stuks is niet echt "bulk" voor ons....
Wat zijn de wensen en plannen van het gebruik van de compressor?
Kijk anders eens hier http://www.airpress.nl/ Daar zijn we dealer van, En leveren het complete programma.
p.s. Reken niet op Gamma/Fixet prijzen, Airpress zit een aantal treden hoger in kwaliteit..
2 stuks is niet echt "bulk" voor ons....
Wat zijn de wensen en plannen van het gebruik van de compressor?
Kijk anders eens hier http://www.airpress.nl/ Daar zijn we dealer van, En leveren het complete programma.
p.s. Reken niet op Gamma/Fixet prijzen, Airpress zit een aantal treden hoger in kwaliteit..
Grtn. Stefan

- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Waarom Pascal? Zonder voorwieltjes doetie het toch perfekt?Pascal schreef:Ik heb het zelfde probleem met mijn krik als Maik. Ik zal me ook eens mooi exemplaar moeten aanschaffen.
Gr. Pascal

Alhoewel... ik denk dat ik wat kleinere wieltjes ga regelen, want het is wel iets lekkerder als de krik nog wat kan rijden als de speedster omhoog gaat (om te "zetten").

- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Voor iets minder dan E 25,- kan je bij de Makro een krik en assteunen krijgen. De krik past perfect onder de verlaagde Speedster en zelfs onder de sideskirts van mijn Leon. En ruimte voor een klosje hout! Hefvermogen 2 ton ...
Hoef je geen dure krik voor aan te schaffen.
En Steven (Flap) kan je niet beter een momentsleutel aanschaffen voor het aandraaien van je wielbouten?! Een redelijke sleutel kost je ongeveer E 70,-. Een compressor met 25 litertank ongeveer E 100,- en een 50 litertank (aanrader!) een paar tientjes meer. Een beetje normaal geprijsde slagmoersleutel kost je waarschijnlijk rond de E 120,- met enkele doppen. Een langere luchtslang (10m) doet ook al snel een eurootje of 40 tot 50.
SteV6
Hoef je geen dure krik voor aan te schaffen.
En Steven (Flap) kan je niet beter een momentsleutel aanschaffen voor het aandraaien van je wielbouten?! Een redelijke sleutel kost je ongeveer E 70,-. Een compressor met 25 litertank ongeveer E 100,- en een 50 litertank (aanrader!) een paar tientjes meer. Een beetje normaal geprijsde slagmoersleutel kost je waarschijnlijk rond de E 120,- met enkele doppen. Een langere luchtslang (10m) doet ook al snel een eurootje of 40 tot 50.
SteV6
S4 Avant