Speedster coverhoes!

Op zoek naar onderdelen.
Plaats reactie
Robin
Actief lid

Speedster coverhoes!

Bericht door Robin »

Hallo,

ik zoek beide originele speedster coverhoezen, de wit-kleurige stof/luchtdoorlatende hoes en de zilver-kleurige hoes voor de regen. Deze zijn dus echt moeilijk te vinden. :? Als ik ze niet 2de hands vind dan zou ik ze nieuw willen bestellen bij de opel-dealer, iemand enig idee van de prijs van die dingen. Als ik me goed herinner kosten die hoezen zowat rond de 300 euro per stuk , te duur dus :evil:. Alhoewel de prijzen tussen Nederland en België toch altijd een beetje verschillen. Misschien heeft iemand van jullie een autohoes van een of ander merk gekocht dat redelijk mooi staat bij de speedster, waarmee ik dus bedoel dat de hoes netjes rond de speedster sluit en niet ligt te wapperen bij de minste windstoot :). Jullie vinden het misschien niet nodig zo een hoes maar ik heb mijn speedster al 5 keer kunnen poetsen zonder echt veel gebold te hebben, het nadeel van zwart dus een echte stofmagneet die speedster of ben ik onbewust al een turbopoetser geworden :wink:
Dominique
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Dominique »

Robin, wees voorzichtig met zo'n hoes. Door het weer beweegt zo'n hoes altijd. Er hoeft maar een klein beetje vuil/stof of zand tussen je auto en de hoes te komen, en de wind doet de rest :shock:

Ik heb een VW buggy gehad waar ik er bij een zeilmakerij een voor heb laten maken. Na 2 seizoenen buiten met de hoes, onherstelbare slijtplekken op de plaatsen waar de hoes het strakst om de auto zat. De auto was paarlmoer wit (niet bij te spuiten). Op een zwarte auto moet dat helemaal een ramp zijn.

Misschien valt het met de Opel hoes wel mee, ik weet niet waar die van gemaakt is.
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Gewoon af en toe even door de wasstraat rijden dat ding...
Afbeelding
PEAS
Lid

Bericht door PEAS »

Robin mocht je interesse hebben ik heb nog een orginele zilverkleurige
regenhoes liggen (is nog nieuw) mijn turbo ziet geen regen :roll: dus
je mag hem van mij wel overnemen als je dat ziet zitten.

groet Peter.
Dominique
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Dominique »

Maik schreef:Gewoon af en toe even door de wasstraat rijden dat ding...
HAHAHA, die rol komt niet laag genoeg! (het dak blijft vies!) :roll:

Heeft iemand het wel eens geprobeerd? :lol:
Rotax
Mega lid

Bericht door Rotax »

Ben ooit met mijn Barchetta uit pure luiheid door de wasstraat gegaan, maar dat was geen aanrader. De stoffen kappen zijn "spatwater"dicht, maar de massieve straal water gecombineerd met de borstels maakte mijn dak net zo waterdicht als een spons :cry:
Speedfreak
Mega lid
Contacteer:

Bericht door Speedfreak »

wat zullen die gasten van die wasstraat opgekeken hebben!!

kamikaze noemen ze dat!!! :lol:
LARINI POWERRRRRRR!!!!!
Rotax
Mega lid

Bericht door Rotax »

Hehehe, ja, had net zo goed met open kap er doorheen kunnen gaan, zou hetzelfde effect hebben gehad...
Plaats reactie