Staat mooier... tja... je moet niet alles alleen voor de looks doen he?!
Als je hem recht laat werkt hij wel efficienter, al zal het verschil niet erg groot zal zijn... die van mij zijn ook niet helemaal recht (het zijn 2 bijna rechte stukken), maar steken wel wat meer uit. Dat maakt de vorm wat efficienter.
Er is nog een heel topic over ergens, kijk daar eens.
marcel85 schreef:ja ongeveer... alleen idd wat meer afgerond.. en uiteraard matzwart..
dat hoeft bij lange na geen 400+ te kosten toch?
Je kan hem zo ongeveer kwa vorm krijgen zoals je wilt, Maar zoals Maik al zegt moet je hem ook zo efficient mogelijk maken. (In mijn optiek althans)
En kwa kosten kom je op een €125,= a €140,= uit, Beetje afhankelijk wat ze voor Anodiseren rekenen...
Grtn. Stefan
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...
#0731
hmm ik zou zelf meer voor de looks gaan en de ronde versie kiezen..
dat kleine beetje verschil boeit me niet voor straatgebruik
maar @stefan, kun jij ze laten maken voor dat geld? of zal dit het ongeveer kosten? want ik zou niet weten waar en hoe ik het kan maken..
anders wil ik wel een groffe variant welke ikzelf bij kan snijden , of gewoon het liefst diegene van de foto van die gele speedster
trouwens he.... even heel wat anders... ik sta me soms echt te verbazen hoe sommige mensen over grammetjes en kilo's mieren bij hun acc..... als je gaat tanken dan??? dat is zo 25 kilo erbij!! of rijden diegene ook telkens met maximaal 8 liter in hun tank
Zorg bij montage wel voor een kier tussen de carrosserie en je diefjoeser, zodat er lucht door de gaten kan blijven stromen.
De motor moet kunnen ademen aan de onderkant!
Zo te zien heeft de Fransman het opgelost met een strip over de volle lengte, bij mij zitten er afstandbussen tussen.
Als ik zijn tekening bekijk gebruikt ook hij originele bevestigingspunten.
Dominique schreef:Zorg bij montage wel voor een kier tussen de carrosserie en je diefjoeser, zodat er lucht door de gaten kan blijven stromen.
De motor moet kunnen ademen aan de onderkant!
In die van mij zitten grote ronde gaten die precies over de gaten in de clam vallen. Daardoor kan er wat beter geventileerd worden rond je einddemper .
Gelet op de werking van de DF is het het beste om hem wel klem tegen je onderkant te schroeven, maar dan moet je wel inderdaad genoeg ventilatie houden...