@Paul: alles prima
@Pipo: Ik ben nu ook een poetser geworden, maar voor de speedster even geen tijd meer

Programma Speedsterdag voor dummy’s
Het heeft even geduurd, maar dank zij de inzet van een hele hoop mensen, denk ik dat we een leuk programma hebben voor de Dummy’s dag.
Iedereen wordt in een groep ingedeeld en er zullen in totaal 4 groepen zijn zodat het aantal mensen in de groep niet al te groot is. Dat heeft als voordeel dat iedereen alles goed kan zien en er ook makkelijk een vraag gesteld kan worden.
Met je groep volg je op die manier 5 sessies verdeeld over de dag. Elk sessie duurt maximaal 45 minuten waarna je na een volgende sessie gaat. In elke sessie wordt een bepaald onderwerp behandeld.
De sessies worden gegeven door Maarten, Maik, Arno, Mark en Edwin.
Maarten
Motorisch/Tuning. Alles over Pk’s, Koppel, Turbo’s, Compressor. Etc.
Mark
Onderstel. Veren, dempers, uitlijnen. Etc.
Maik
Velgen en banden. Hoe kom ik aan de juiste velg, welke banden moet ik hebben. Etc.
Arno
Speedy op het circuit. Waar moet ik op letten als ik naar een rijvaardigheidtraining of een trackday ga. Wat moet ik aanpassen. Etc.
Edwin
Algemeen. Waar zitten mijn opkrikpunten, hoe moet ik instappen, waar zit de accu. Hoe moet ik olie peilen. Etc.
De dag ziet er dan als volgt uit
Zondag 4 juni
Ontvangst 10:00
Eerste sessie 10:30
Sessie 1 10:30 11:15
Sessie 2 11:15 12:00
Sessie 3 12:00 12:45
Lunch 12:45 13:15 (Zelf meenemen!)
Sessie 4 13:15 14:00
Sessie 5 14:00 14:45
Wij hopen dat het een leuke en leerzame dag wordt. Ik zelf heb in ieder geval nu al de nodige dingen geleerd.
Ik zie jullie wel voorbij vliegen op de A27linne150 schreef:Heeeee! Martin zullen wij in de Meern afspreken? Zo rond 9 uur,Nog meer liefhebbers?Je moet wel tegen een bekeuringkje kunnen
Prima, tot morgendamnedt schreef:Wel wat laat, maar ik wil ook graag naar deze "dummy" dag komen.
Heb een probleem met mijn APK (emissiewaarde) en dit terwijl deze vorig jaar (met zelfde eigenschappen auto) nog goed was. Mogelijk weer iemand een oplossing c.q. de oorzaak.
Fabian ik heb eenFabian schreef:Ik zie jullie wel voorbij vliegen op de A27linne150 schreef:Heeeee! Martin zullen wij in de Meern afspreken? Zo rond 9 uur,Nog meer liefhebbers?Je moet wel tegen een bekeuringkje kunnen![]()
Ik ben nogal een slowstarter in de ochtend, dus echt ergens op tijd afspreken is niet verstandig. Daar ken ik mezelf inmiddels goed genoeg voor.
Ik begin ook te denken dat hij enkel virtueel bestaatlinne150 schreef:Morgen 35 liefhebbers,Het Fantoom is er weer niet bij,heeft iemand hem ooit in levende lijve moge aanschouwen![]()
Ik denk dat de meeste weten wie ik bedoel,de pekel zal nu toch %^%$# wel weg wezen
![]()
![]()
![]()
![]()