jans schreef:bij constand'' 160'' km even het gas ingetrapt in de 5 é.
Werd opgehouden, maar 7200 rpm moet geen probleem zijn.
PIIIIIIET WAAROM KAN IK HET FILMPJE NIET PLAATSEN ??
bij constand'' 160'' km even het gas ingetrapt in de 5 é.
Werd opgehouden, maar 7200 rpm moet geen probleem zijn.
vermogen nam duidelijk af i.v.m. pingelen van de motor.over 2 weken nog eens proberen. en eerst afstellen bij Vmax.Daarna tot ongeveer 7000 rpm proberen. http://www.putfile.com/jans
jans schreef:bij constand'' 160'' km even het gas ingetrapt in de 5 é.
Werd opgehouden, maar 7200 rpm moet geen probleem zijn.
vermogen nam duidelijk af i.v.m. pingelen van de motor.over 2 weken nog eens proberen. en eerst afstellen bij Vmax.Daarna tot ongeveer 7000 rpm proberen. http://www.putfile.com/jans
Jan, opgehouden ?
Ging je over een spoorwegovergang, ofzo ...
jans schreef:bij constand'' 160'' km even het gas ingetrapt in de 5 é.
Werd opgehouden, maar 7200 rpm moet geen probleem zijn.
vermogen nam duidelijk af i.v.m. pingelen van de motor.over 2 weken nog eens proberen. en eerst afstellen bij Vmax.Daarna tot ongeveer 7000 rpm proberen. http://www.putfile.com/jans
zit te denken aan een NOS systeem in te bouwen. + minimaal 30 % vermogen.
Wordt dan al gauw 530 pk
Hebben jullie weer wat om over te discuseren
Tevens wordt er een boostcontrol in gebouwd van Apexi.
Kun je de turbo druk in alle versnellingen apart regelen,eventueel met of zonder overboost in bepaalde versn.