ff mijn verhaal...

Aanstaande evenementen.
koenvw
Actief lid

ff mijn verhaal...

Bericht door koenvw »

Vandaag naar het treffen in Dinant geweest, naar Pascal geluisterd en met posietief gedacht vertrokken dat het niet zou regenen, dus hardtop thuis gelaten.

Leuke bijeenkomst, mooie speedsters en prachtig weer... Hier en daar enkele zotte rijders, maar al bij al viel dat nog mee, een leuke bende dus. :wink:

Maar omstreeks 16u, begon er hier en daar toch wat wolkjes op te duiken tot op een bepaald moment er een stortbui losbrak. Alle aanweziggen zullen kunnen beamen dat het echt wel een stortbui was.

Op dat moment was het dus voor mij paniekvoetbal, ik wis geen kant meer op, zeiknat naar de lucht aan't kijken waar dat ene plekje was zonder wolken... van links naar rechts rijdend op zoek naar dat plekje. :lol:

Maar helaas, pindakaas.

Op zoek naar richtingaanwijzers met verwijzing naar een autosnelweg, maar ook dat was in die kleine dorpjes niet evident... :roll:

Plots een groen bord E411 Bruxelles... die moeten we hebben, vliegensvlug daar naartoe,... en eens op de autosnelweg het onweer proberen voor te blijven... wat ons aardig lukte en dus tegen dat we thuis waren, waren we helemaal opgedroogd. :D

En de speedster... die kan daar dus tegen hé, die is niet bang van water... :!: :twisted:

Mijn excuses dat ik vertrokken ben zonder dag te zeggen...volgend jaar beter??? 8)
Mvg

Koen
Speester #2981
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Helaas!! :lol:

Kon je nergens een brug of tankstation met afdak vinden?
Ik heb hetzelfde met een groepje speedsterrijders meegemaakt in Engeland, zolang je niet onder de 60km/h komt is er eigenlijk weinig aan de hand, een paar druppeltjes tegen het achterruitje maar dat is dan eigenlijk alles...
Waarom heb je eigenlijk niet als eerste een showercap gekocht? Erg handig voor dit soort gevalletjes...
Afbeelding
marcel85
Mega lid

Bericht door marcel85 »

haha jeemig!

maar waarom niet simpel de softtop achterin leggen??

gr marcel
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje

dinant

Bericht door Pipo »

Arme Koen, ik heb nog aan jou gedacht toen we die hoosbui over ons gestort kregen :shock: . Er moet minstens 10cm water op je vloer hebben gestaan. Jij liever dan ik. Toen ons groepje na een half uurtje modderen op verzopen boerenweggetjes tegen 16h15 diezelfde E411 kruiste, heb ik er ook de brui aan gegeven en richting Brussel genomen. De lol was er voor mij op dat moment ook af :cry: 5 km verder was alles weer droog :!: Tegen Waver was mijn dakje goed drooggewaaid en heb ik het terug opgeborgen. Kon ik toch nog lekker 80km onder het zonnetje huiswaarts toeren :D .
A thing of beauty is a joy forever!
Pipo

Bericht door Pipo »

marcel85 schreef:haha jeemig!
maar waarom niet simpel de softtop achterin leggen??
gr marcel
Omdat hij nog geen softtop heeft, slimmeke :idea:
hellspeedster
Actief lid

Bericht door hellspeedster »

Hey Pipo , waar zat je ineens,je bent niet meer op het kasteel geraakt,t'was nogthans de moeite.
Je gaat me toch niet vertellen dat ge voor die plensbui naar huis gereden bent.
Als ge uw wagen wast dan wordt die toch ook nat?
Al bij al vond ik het een zeer geslaagde dag desondanks de 25min durende regenbui.
Daarna het dakje er terug af en heel de dag verder gereden zonder.
Ben net terug thuis en heb de wagen al een grondige wasbeurt gegeven met de hogedrukspuit,staat terug te blinken in de garage.
EX-2.2 rijder nr : 945
EX-Turbo-rijder nr: 4440
Pipo

Dinant

Bericht door Pipo »

Zoals ik al zei. Gedurende dat half uur waren wij merendeels aan het baggeren aan geen snelheid door een hoop bemodderde weggetjes. Een groot deel van de tijd zag je amper waar je reed. Toen wij de E411 kruisten tegen ca 16h15 (het regende toen nog pijpestelen) besloot ik ineens huiswaarts te keren. Er was toen nog helemaal geen zicht op hoelang die regen nog ging aanhouden. Voor hetzelfde geld nog heel de avond. Voor mij was de lol er op dat moment af :cry:
Nu zat ik anderhalf uur later gezellig in de zon op mijn terras te barbecuen :D Mijn vrouwtje was gelukkig, en ik had daarna nog even de tijd om het koetswerk (van mijn Speedster :wink: ) een poetsbeurt te geven.

PS Pas maar op met die hogedrukreiniger. Voor je het weet blaas je der verf er af! Een groot gevaar zijn lakbeschadigingen. Als het polyester bloot komt, pers je onder druk het water erin en onder de verflaag. En voor je het weet komen de blazen tevoorschijn.
Laatst gewijzigd door Pipo op 19 jun 2006 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.
koenvw
Actief lid

Bericht door koenvw »

Klopt, ik heb nog geen softop, voorlopig!!

Ik ben niet gaan schuilen, omdat ik wist dat het onweer in de ardennen binnen zou komen en dan verder landinwaarts trekken. Zo vermelde Frank de weerman. :roll:
Dus ik wou het onweer voor blijven, anders stond ik daar misschien vanacht nog in een schuur te wachten... :?

Had anders graag nog gebleven, maar mijn moed was er niet voor.

Is het dan echt terug beter weer geworden in die streek? Onderweg hadden wij alvast weer prachtig weer. Gisterenavond nog helemaal opgekuist binnen en buiten, nu staat hij ook weer piekfijn in de garage.
Mvg

Koen
Speester #2981
stevenflappy
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Koen, we hebben het regelmatig over je gehad na die bui. Die een 15 minuten duurde en heel erg intens was!!! Ik had het zo nog nooit meegemaakt.

@Pipo: Wat ben jij een **** door snel naar huis te gaan, wat een poetstrut ben jij!!!!! :evil: Ongelooflijk wat heb ik daarom gelachen toen ik dat hoorde bij die borrel!! Mijn god!!! :lol: :lol: :bash: :bag: Echt on-ge-loof-lijk!! :oops:
jpspeedy
Lid

Bericht door jpspeedy »

@ pipo
@ stevenflappy ... het wordt als maar mooier tussen jullie :roll:
Pipo

Dinant

Bericht door Pipo »

Hey Steven, wel een beetje beleefd blijven hé jongen :!: Er is een groot verschil tussen grapjes en beledigingen, en jij komt heel dicht tegen de grens :shock: . Voorlopig geef ik je nog even het voordeel van de twijfel, maar gelieve je wel een beetje te matigen aub :roll:.
Pascal
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Pascal »

Hoi Jongens, altijd maar zeiken heel de dag door. :roll:

Maar we zijn weer thuis, het was een fijn weekend. Foto`s zeggen genoeg.

Euh, en hoe rij ik voor lul door vlaanderen de bovenste foto dan toch.

Gr. Pascal
Bijlagen
snel.jpg
snel.jpg (295.6 KiB) 9002 keer bekeken
delhaize.jpg
delhaize.jpg (335.42 KiB) 8993 keer bekeken
Ride-aholic
Actief lid

Bericht door Ride-aholic »

Hi,

ik vond het een zeer geslaagd weekend, het weer zat goed mee op die ene bui na. Koen had gewoon lef, zonder dak de gok wagen...
We hebben een stuk op de snelweg gereden zonder dak, en inderdaad, dan word je bijna niet nat, maar toen het tijdens de toer begon te hozen, reed Koen met ons mee, en reden we soms maar 40.
Iedereen gaat met z'n Speedy op z'n eigen manier om, de 1 vertroetelt de bolide, omdat hij weet dat het een klassieker aan het worden is, en houdt z'n Speedy helemaal origineel. Een ander vindt dat je een sportwagen moet gebruiken waar hij voor bedoeld is, n.l. rijden op de limiet, en past alles aan om de limiet hoger te leggen.
Gaaf dat je in deze club mensen van beide soorten aantreft, en dat ze elkaar plaagstootjes durven te geven. Dit doen we toch puur voor de lol?

Greetingz, Peter
The only vitamine you need, is speed! #0707
stevenflappy
Contacteer:

Geen probleem, leef graag op het randje!! :P

@Pipo: maak je niet zo druk man!!! :lol:
stevenflappy
Contacteer:

@Pascal, hahahahahahahaha!! Zag m net pas zitten! Vroeg me al af wanneer dat was gebeurt!! :woship: :thumbup: :lol:
Plaats reactie