ff mijn verhaal...
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Ik kan eigenlijk niet wachten tot volgend jaar, het is echt reuze meegevallen zo'n treffen!!
Volgende keer ben ik er zeker weer bij.
Ga zelfs het parcour een van de volgende weken nog eens over doen... vond het te mooi, maar heb niet 100% kunnen genieten van de omgeving.
Zo'n speedster is gemaakt om nat te worden, is toch helemaal van alu en kunstof binnen??? Het bakje achter de zetels stond vol water.
En vandaag mijn alu plaatje met het nummer met de post ontvangen van de vorige eigenaar, dus dit deel is ook weer helemaal origineel.
Achter welke 2 Nederlanders heb ik een lange tijd gereden toen het stilletjes begon te regenen? Hebben samen verkeerd gereden... x2
Volgende keer ben ik er zeker weer bij.
Ga zelfs het parcour een van de volgende weken nog eens over doen... vond het te mooi, maar heb niet 100% kunnen genieten van de omgeving.
Zo'n speedster is gemaakt om nat te worden, is toch helemaal van alu en kunstof binnen??? Het bakje achter de zetels stond vol water.

En vandaag mijn alu plaatje met het nummer met de post ontvangen van de vorige eigenaar, dus dit deel is ook weer helemaal origineel.

Achter welke 2 Nederlanders heb ik een lange tijd gereden toen het stilletjes begon te regenen? Hebben samen verkeerd gereden... x2

Mvg
Koen
Speester #2981
Koen
Speester #2981
- stevenflappy
- Contacteer:
- stevenflappy
- Contacteer:
- stevenflappy
- Contacteer:
- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Re: Dinant
[quote]Mijn vrouwtje was gelukkig,
heb je in de kasten gekeken ?
heb je in de kasten gekeken ?
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
- stevenflappy
- Contacteer:
- Pipo
Re: Dinant
Vond nog een leuk blondje in de kleerkast. Wist niet echt of ik daar nu ongelukkig of blij met moest zijn LOLlinne150 schreef: heb je in de kasten gekeken ?

A thing of beauty is a joy forever!
- Ride-aholic
- Actief lid
Hi,
@Koen, je reed achter ons aan, een mandarin (Ride-aholic) en een zilveren (Elvis-3140) Speedy. Wij vonden wel je dapper, en snappen best dat je rap een droog plekje op ging zoeken. Het leek wel een tropische moesson. Ben je erg nat geworden?
Greetingz, Peter
@Koen, je reed achter ons aan, een mandarin (Ride-aholic) en een zilveren (Elvis-3140) Speedy. Wij vonden wel je dapper, en snappen best dat je rap een droog plekje op ging zoeken. Het leek wel een tropische moesson. Ben je erg nat geworden?
Greetingz, Peter
The only vitamine you need, is speed! #0707
Hey leuk dat ik nu weet wie het was.
Volgend jaar spreken we elkaar nog wel eens irl.
Ik was echt wel nat. Bakje achter de zetels zat vol water.
Had ik geweten dat het zou opklaren was ik gebleven, maar de weerman voorspelde onweer voor gans het land beginnende in de streek waar we waren, dus ik durfde niet te gaan schuilen, want anders raakte ik misschien nooit meer thuis.
Had er anders wel even aan gedacht om in een schuur binnen te rijden.
Ach het was leuk en spannend en leverde onvergetelijke momenten op.
Volgend jaar spreken we elkaar nog wel eens irl.
Ik was echt wel nat. Bakje achter de zetels zat vol water.
Had ik geweten dat het zou opklaren was ik gebleven, maar de weerman voorspelde onweer voor gans het land beginnende in de streek waar we waren, dus ik durfde niet te gaan schuilen, want anders raakte ik misschien nooit meer thuis.
Had er anders wel even aan gedacht om in een schuur binnen te rijden.
Ach het was leuk en spannend en leverde onvergetelijke momenten op.

Mvg
Koen
Speester #2981
Koen
Speester #2981