Gisterenavond druppelde er water uit de auto.
Na een weekje niet te hebben gereden reed ik mijn auto uit de garage. Nadat ik de garagedeur dicht had gedaan zag ik een klein (doorsnede 5cm) plasje water onder de auto liggen.
Na 2km rijden nogmaals gekeken en toen was het druppelen over.
Het was ter hoogte van het linker achterwiel. Heeft iemand een idee wat het kan zijn (koelvloeistof staat op max).
Maarten schreef:Was het gewoon water of koelvloeistof (voelt anders aan als water)?
Gewoon water is geen probleem, waarschijnlijk op de bodemplaat blijven staan na het wassen of na een buitje.
De laatste rit was naar de Dummydag. Daar is geen water bij in de buurt geweest. De auto is ca 5 weken geleden gewassen.
Het leek op koelvloeistof ik vond het alleen zo helder en het rook nergens naar.
Wrijf het spulletje even in je ogen H-J, dan weet je zeker of het koelvloeistof is...
Krijg je dan licht tot zwaar geirriteerde ogen, of wordt je blind, dan moet je even naar de dealer gaan om je koelvloeistofcircuit te laten druktesten.
Gevonden, het is condens uit de uitlaat. Ik heb mijn linker achterwiel eraf gehaald om naar de code te kijken ivm de modificatie.
Gelijk maar even de motor starten en de druppeltjes kwamen uit de pakking van het tussenstuk van de uitlaat.