Speedster aantallen!!!

Algemene zaken omtrent onze auto.
Plaats reactie
Robin
Actief lid

Speedster aantallen!!!

Bericht door Robin »

Voor dat jullie vuur beginnen te spuwen ja ik weet dat er al topics over liepen maar echt duidelijk zijn die niet :twisted: In ieder geval iedereen neemt aan dat er rond de 7000 speedsters zijn gemaakt wat wel zal kloppen het exacte aantal zul je nooit weten, wie weet heeft één of de andere oliesjeik er 50 buiten uit op bestelling laten maken van iedere kleur eentje al kan ik me inbeelden dat die niet voor een speedster zouden kiezen...te weinig luxe :D. Maar hoeveel 2.2's en turbo's zijn er nu juist om dan nog maar te zwijgen van het verschil in aantal tussen links en rechtsgestuurde speedsters...hoeveel vauxhall's en hoeveel opels dus :wink: , de speedster lijkt me nu eenmaal een auto die je binnen 15 jaar praktisch niet meer gaat zien omdat er op die tijd pakweg tenminste 1000 tot schroot zullen herleid zijn :roll: om dan nog maar te zwijgen van alle totaal verneukte speedsters die je gaat tegenkomen in fast & furious stijl. Hopelijk staat mijne dan nog in de garage braaf op mij te wachten :lol:
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

2500 turbo's

4500 2.2's

Plus/min 500

We zullen het nooit weten.... :)
Afbeelding
Plaats reactie