In het kader van beter goed gejat dan slecht bedacht:
Het design van deze spoiler met de aluminium steunen vind ik persoonlijk prachtig. Sterker nog, ik denk dat een gemodificeerde versie uitstekend op de achterzijde van de Speedster zou staan. Dus in plaats van rond, de lichte V-vorm van de achterzijde.
Een stuk perspex van hoge kwaliteit in een complexe vorm laten maken zal geen makkelijke en vooral geen goedkope klus zijn... Ik ga toch maar voor CF denk ik
Was erg benieuwd wat dat moest gaan kosten, maar de dealer levert ze niet los, zonder sagaris eraan vast zeg maar..... Jan vd kooi claimt een prijs van 1000 euro als het netjes gemaakt wordt voor 1, voor meerdere wordt de prijs gunstiger
stevenflappy schreef:En dan er onder zetten, niet voor de snelweg bedoeld
Niet voor de snelweg??? Pfff, daar heb je lekker veel aan zeg...
De montage aan de body is natuurlijk te slap, daar zou je eigenlijk nog brackets onder moeten zetten door je kofferbak heen.
Wat bedoel je eigenlijk met eronder zetten? Of denk ik te moeilijk en bedoel je gewoon erop zetten?
Iets voor in de verre toekomst. Op hoge snelheden heb ik nog niet het idee dat mijn achterbandjes moeten vechten om grip te houden (maw, de auto is nog steeds beter dan de bestuurder)... alleen dan moet ik zo'n ding