Maik schreef:Marcel, heb je nog een duidelijkere (grotere) foto van die spoiler van Herbie? Ziet er goed uit! En was die dan 950euro?
Nee, is een Einzelfertigung ...
Eenmalige uitvoering. Herbie S. is professioneel coureur. Reed onder andere met een Alfa 147 de 24 uur van Nurburgring en heeft connecties in de DTM. Hij heeft ook nog de hardtop met carbon laten overtrekken. Zeer strakke uitstraling! Om nog maar te zwijgen over de diffusor.
Er is wel een poging geweest om via het Duitse forum een kleine serie te produceren. Zou dan ongeveer E 200,- moeten gaan kosten. De kwaliteit van het CF zou dan alleen geschikt zijn voor spuiten met kleurlak en niet geschikt voor helder carbonlook. Laatste tijd is er geen nieuws meer verschenen op het forum van de Oosterburen.
Ben nu op mijn mobieltje aan het internetten op mijn werk en kon de spoiler topic even niet vinden maar heb de turbo spoiler inclusief bevestigingen nu voor 399,- Ga er nog even achteraan of het nog goedkoper kan....
stevenflappy schreef:Ben nu op mijn mobieltje aan het internetten op mijn werk en kon de spoiler topic even niet vinden maar heb de turbo spoiler inclusief bevestigingen nu voor 399,- Ga er nog even achteraan of het nog goedkoper kan....
Internetten via de kabel of ADSL is al stukken goedkoper Flap ?