Speedsterdag voor dummy’s
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Zal me niks verbazen als ze dat stukje zelf ingestuurd hebben (OCO) toen mijn vrouw der eigen bedrijfje starte werkte dat ook zo, je kon in de krant komen moest je zelf een stukje insturen, hun passen het dan aan en plaatsen hetMaik schreef:Altijd weer geruststellend om te weten dat journalistiek in NL van een zeer hoog niveau is!.........
Wat een hoop BS staat er weer in zeg, niet te geloven![]()
![]()
![]()
Wel leuk dat OCO er weer wat publiciteit door heeft gekregen!

Maar altijd leuk om te lezen toch

- Maarten
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Hier is ie. Maar ze waren meer een handleiding voor mijn verhaal eigenlijk omdat ik er niet toe gekomen was een mooi document te maken.
Maarten
Maarten
- Bijlagen
-
- Speedster for dummies.ppt
- (247 KiB) 332 keer gedownload
- Maarten
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
die waren alleen maar ongeveer uit de cijfertjes die ik kende, om als verduidelijking te dienen, dus niet om hier te plaatsen en dan ergens anders als 'waar' op te duiken, als je begrijpt wat ik bedoel.
Maarten
PS mocht ik nog een keer veel tijd over hebben dan zal ik eens kijken of ik een beter verhaaltje kan maken dat dan in de bibliotheek opgenomen kan worden, maar daar zie ik voorlopig geen schot in komen helaas.
Maarten
PS mocht ik nog een keer veel tijd over hebben dan zal ik eens kijken of ik een beter verhaaltje kan maken dat dan in de bibliotheek opgenomen kan worden, maar daar zie ik voorlopig geen schot in komen helaas.