Alles over turbos, luchtfilters e.d.
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471 Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe
Bericht
door Piet » 30 jun 2006 18:15
Mooi, Gerard!
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850 Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland
Bericht
door Maik » 01 jul 2006 6:43
Is de turbo uitlaat van Milltek echt anders qua diameter dan de NA uitlaat dan? Ik dacht van niet?
270pk
Gerard
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1520 Lid geworden op: 26 jan 2005 11:30
Bericht
door Gerard » 01 jul 2006 10:04
Op de Millteksite kun je zien dat het echt zo is.
Heeft alleen nog pet met nr:0672
markv
Beheerder
Berichten: 1542 Lid geworden op: 28 nov 2004 19:31
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:
Bericht
door markv » 01 jul 2006 11:47
Yup, turbo einddemper van milltek is 2.5". Ben er nog met milltek over bezig geweest. Montage op een 2.2 mag geen probleem zijn, maar het gelijk zal wel een stukje forser zijn dan de demper die ze maken voor de 2.2 (die is 2").
Vraag is alleen nog wel even hoe de downpipe is die milltek maakt. Ben bang dat die maar 2" is en dat is natuurlijk dan niet optimaal. Zeker aangezien het standaard spruitstuk ruim 2.5" is, dus een 2.5" uitlaat systeem maken voor een 2.2 is wat dat betreft geen probleem.
Mark
C30-94@0.55bar
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2926 Lid geworden op: 18 apr 2005 22:12
Locatie: Flevoland
Contacteer:
Bericht
door stevenflappy » 01 jul 2006 11:58
Mijn spruitstuk van Dbilas is trouwens ook binnen, gaat er de 17e op tegelijk met mijn nieuwe motorsteunen en hopelijk stoelen!
Jan vond het er beter uit zien dan het standaard spruitstuk, dus ik ben benieuwd!!
Gerard
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1520 Lid geworden op: 26 jan 2005 11:30
Bericht
door Gerard » 05 jul 2006 9:43
Heeft alleen nog pet met nr:0672
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850 Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland
Bericht
door Maik » 05 jul 2006 10:02
Nog even geduld Gerard...
paul
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1105 Lid geworden op: 03 dec 2004 8:10
Locatie: Groningen
Bericht
door paul » 05 jul 2006 10:45
Krijg je al ontwenningsverschijnselen Gerard
Groeten,
Paul.
Cars are fun and without fun, life is nothing.
Gerard
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1520 Lid geworden op: 26 jan 2005 11:30
Bericht
door Gerard » 05 jul 2006 11:14
Heeft alleen nog pet met nr:0672
Maarten
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1134 Lid geworden op: 03 dec 2004 9:13
Locatie: Noord-Brabant Oost
Bericht
door Maarten » 05 jul 2006 15:35
het is het wachten waard, ook al is het afzien.....
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471 Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe
Bericht
door Piet » 06 jul 2006 19:56
Ik heb begrepen dat de tegendruk van standaard Milltec 0,7 bar is en die van Turbo 0,5.
De demper van de Turbo past op de huidige Milltec.
Vraag is dan ook of de bevesteging van de Turbo beter is dan de normale Milltec.
Gerard
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1520 Lid geworden op: 26 jan 2005 11:30
Bericht
door Gerard » 07 jul 2006 8:30
Ik ga er van uit dat ze bij Hitec toch wel weten waar ze mee bezig zijn, en dat het wel goed zit.
Heeft alleen nog pet met nr:0672
Pascal
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1525 Lid geworden op: 03 jan 2005 14:30
Locatie: Hoogerheide
Bericht
door Pascal » 07 jul 2006 11:23
Soms hebben ze last van een massa probleempje, he Piet.
Gr. Pascal
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542 Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp
Bericht
door jans » 07 jul 2006 12:41
Heb ik óók
95 kg
Gerard
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1520 Lid geworden op: 26 jan 2005 11:30
Bericht
door Gerard » 07 jul 2006 15:17
Soms hebben ze last van een massa probleempje
Ach,kleinigheidjes. Daar hebben we toch wel ervaring mee bij de Speedster.
Heeft alleen nog pet met nr:0672