Sinds enkele tijd last van een raar geluit uit het achterste van mijn Speedster! Heb geen idee waar het van daan komt.
Was even bang dat er iets met de ophangen was of dat een schokdemper kapot was maar op de brug hebben we de bodemplaat er afgehaald (achterste stuk) en alle onderdelen gecontroleerd. Op het moment dat de bodemplaat er af was had ik ook geen last meer van het geluid maar dit kan toeval zijn geweest.
Wanneer je rechts in stapt hoor je het geluid, ook wanneer je in zijn 1, 2 of 3 rijd en voornamelijk bij lagen snelheden. Het is vaak ook erger als de auto is gewassen.
Het geluid is te vergelijken met het geluid nadat je auto gewassen is en de remmen even vast zitten. Dus iets van klik (lekker makkelijk een geluid beschrijven)!
Iemand enig idee wat dit is?
Is niet echt een super geluid als je aan het rijden bent. Misschien iets in de aandrijving (motorisch echter helemaal geen problemen) of dat er misschien iets met de remmen is.
Raar geluid in achterste Speedster!
-
- Lid
-
- Lid
Ja dan hoor ik het ook, leek mij ook iets in de ophanging maar bij de controlle leverde dat niks op. Misschien iets in het frame? Bij hard remmen geen geluid.Rotax schreef:Hmm, heel vaag...
Maar begrijp ik het nou goed dat je het geluid ook hoort op het moment van instappen? Dan lijkt het mij toch iets in de ophanging.
Bij hard remmen hoor je het niet?