Yup, das het eerste wat ik heb laten doen aan de auto: 8 minuten uitspoorSteV6 schreef: Tijdens het gesprek bij Lotus en Vega over onderstelafstemming kwam het ter sprake om de setup van de Speedster helemaal te laten varen en alles om te (laten) zetten naar de setup van de Elise 111R omdat de setup daarvan het meest neutrale weggedrag zou geven. Helaas ben ik er nog steeds niet uit of ik die stap ook daadwerkelijk neem. Zeker nu Hendrik-Jan zo enthousiast is over zijn setup met een klein beetje uitspoor op de vooras. Daar rijd jij nu toch ook mee Mark?
voor per wiel. Rest helemaal standaard.
Klopt. Alhoewel die camber wijziging minder effect zal hebben op rechtuit dan de sporing. Maar het zou er voor meoten zorgen dat het onderstuur weer een stukje minder wordt. Meer sportauto, minder autobagn cruiserAls ik het goed begrijp ga jij straks voor maximaal camber in combinatie met uitspoor. Dus snelle reactie op insturen en maximale grip midcorner, ten koste van wat rechtuitstabiliteit. Of zit ik er dan helemaal naast?

Settings zijn dan redelijk vergelijkbaar met die van de 340R.
Mark