Astra TwinTop versus GT

Voor alles wat niet met de Speedster te maken heeft.
Plaats reactie
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje

Astra TwinTop versus GT

Bericht door SteV6 »

Het is mij opgevallen dat de GT hier uitgebreid besproken is omdat die als beoogde Speedsteropvolger in de markt gezet zou gaan worden.

Maar wat vinden jullie van de Astra TwinTop?

Ik was geen Opelfan en heb altijd gezegd dat er naast de Speedster nooit een andere Opel op de oprit zou komen te staan. Maar de eerlijkheid gebiedt mij toe te geven dat ik deze Astra de mooiste CoupeCabrio op markt vind. En de prijsstelling ten opzichte van de 307 en Megane kan je echt scherp noemen.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

SteV6
S4 Avant
Arno
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Contacteer:

Bericht door Arno »

Verkeerde wielen worden aangedreven...

Bye, Arno.
Matsuru
Actief lid

Bericht door Matsuru »

Mooi hé, Stev6.

Ik heb deze al in maart besteld voor mijn vrouw :) Dezelfde kleur 1.8 16v Cosmo met Bluetooth, PDC, en andere velgen. Als het goed is wordt deze geleverd in juni.
Ik heb haar 8mnd oude C4 Coupé VTR+ ingeruild...... was toch niet helemaal wat ze ervan verwacht had :(

Erwin
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Re: Astra TwinTop versus GT

Bericht door Hendrik-Jan »

SteV6 schreef:Het is mij opgevallen dat de GT hier uitgebreid besproken is omdat die als beoogde Speedsteropvolger in de markt gezet zou gaan worden.

Maar wat vinden jullie van de Astra TwinTop?

Ik was geen Opelfan en heb altijd gezegd dat er naast de Speedster nooit een andere Opel op de oprit zou komen te staan. Maar de eerlijkheid gebiedt mij toe te geven dat ik deze Astra de mooiste CoupeCabrio op markt vind. En de prijsstelling ten opzichte van de 307 en Megane kan je echt scherp noemen.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

SteV6
He, wil je dit forum niet vervuilen!!!! :evil:

Ok, onder de cc's een van de mooiste.
Lotus Elise S2
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Voor mij hetzelfde verhaal, geen opel fan, maar deze vindt ik ook één van de mooiere......

Zeg Matsuru, ik ben blij dat ik niet zo'n vrouw heb 8) alhoewel ze heeft wel smaak.....mbt auto's dan :wink: de rest kan ik niet beoordelen.
Matsuru
Actief lid

Bericht door Matsuru »

Afgelopen vrijdag was het eindelijk zover, mijn vrouw kon de Astra TT ophalen :D
Gelijk na 30km al in de problemen :!: Stalen strip had de achterband doorboord en band dus leeg. Dan denk je ik pak ff de thuiskomer, maar die zat er dus niet in :shock: . Wel een compressor met busje dichtingsmiddel, maar bij een scheur van 3cm helpt dit niet :( .
Oké, dan denk je ik zal de wagen ff opkrikken en het wiel verwijderen om naar de dealer te gaan, maar geen krik en geen wielsleutel :? Andere Opel rijder aangehouden en was zo vriendelijk om zijn krik en wielsleutel uit te lenen en, hop, naar de dealer. Daar aangekomen kwam de monteur erahter dat de band niet te repareren viel en er een nieuwe band op moest. Niet de goede band op voorraad en diverse dealers afgebeld, maar ook niks :cry:
Reserve wiel uit een nieuwe showroom auto gehaald en die zit er nu onder. Morgen is het originele wiel gelukkig weer klaar....
Blijkt dat een reserve wiel met toebehoren een optie :shock: is.
Evengoed nog even lekker kunnen rijden en is met dit weer een stuk aangenamer dan in de Speedster :wink:
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Hoeveel pech kun je hebben. :shock:
Veel plezier met je nieuwe auto.
Plaats reactie