Ik ben weer terug uit Duitsland. Gelukkig waren de goden mij goed gezint. Bij venlo ging het ABS lampje al branden. Na even nadenken dacht ik dat lampje is geel dus het is niet echt gevaarlijk door rijden maar.
We zijn zondere verdere incidenten naar de Ring gereden en daar overnacht in AM Tiergarten. De volgende ochtend verder gereden waar we natuurlijk muurvast kwamen te zitten in een file. Op goed geluk de afslag genomen waar we toevallig net voor stonden. Gelukkig pakte dat goed uit en om half 10 waren bij HITec. HITec ging aan de slag, Maarten en ik zijn auto's gaan bekijken in een museum. Rond een uur of half 5 waren we weer bij HITec.
Gerard helaas voor jouw krijg je geen 275PK door de software update. Dat heb je verkeerd begrepen.
Wel een nieuwtje op het 2.2 motoren front. Maarten gaat dat nog ff uitzoeken en die meld zich dan wel voordat ik hier mensen ga blij maken met een dode mus... Dus wordt vervolg
Gisterenavond terug gereden en je kon al merken dat de motor minder vermogen velies heeft. Als het weer wat kouder is dan schijnt het helemaal feest te zijn dus ik ben benieuwd.
Vanochtend richting Opel centrum gereden waar een Speedster meeting was, althans zo leek het zoveel Speedster stonden er. Daar Paul nog ff gesproken. Helaas voor mij ging 100m voor het Opel centrum de auto weer in noodloop. Ik zij toch dat de goden mij goed gezind waren. Ik moet er niet aan denken als dit gisteravond was gebeurt.
Maar goed we weten nu wat we moeten doen en met dank aan Frank van het Opel centrum haden we het probleem snel gevonden. De accupolen waren niet goed (genoeg) aan gedraaid. Probleem opgelost.
O ja, ik ging voor het ABS lampje naar de garage. Bleek een kapot draadtje te zijn naar de ABS sensor op het rechtervoorwiel.