Hey jongens, (en meisjes

),
Ik waardeer jullie bezorgdheid, maar kan je verzekeren dat ik heel goed bestand ben tegen fors taalgebruik. Na 20 jaar in de commerciele sector te hebben gewerkt, ben ik al heel wat gewend

Zelf maak ik er maar hoogstnoodzakelijk gebruik van. Het ligt niet in mijn aard, en zou maar onnatuurlijk overkomen
Steven heeft gelijk. Zolang je het maar recht in mijn gezicht zegt zodat ik me kan verdedigen, zit ik er niet met in. Ik kan heel goed fun van kwaad onderscheiden, en als ik het te ver vind gaan, dan zeg ik het gewoon. Ook direkt op de man af (zoals Steven mocht ondervinden

). En daarna is het ook weer vergeten en drink ik even graag een glas met die persoon
Maar ik moet sommigen hier wel gelijk geven. Er is een groot verschil in iemand voor de fun persoonlijk onder vuur te nemen, of vuiligheid in het algemeen in de ronde spuien. Het eerste brengt pit in het forum, het tweede vervuilt het.
Ik zal jullie een klein geheimpje verklappen. Alhoewel ik inderdaad behoorlijk autogek ben

, overdrijf ik soms opzettelijk omdat ik het leuk vind reacties bij anderen uit te lokken

Je kan er veel over de ander uit leren. Noem het maar een vorm van beroepsmisvorming
Om jullie nog wat discussievoer te geven, toon ik nog wat fotootjes van mijn poetswerk van vorig weekeind
Allen vriendelijke groeten, en tot de volgende meeting