Aangezien ik de finale van het seizoen niet mee kan rijden doe ik het niet zo zeer voor de punten... dan had ik vandaag ook in Drachten aan de start moeten verschijnen. Gezien de grote kans op regen sla ik die over
Zondag sta ik zeker aan de start (helaas nog zonder Auqamist ) en hoop ik eindelijk die lage 11 te rijden!!! (Moet kunnen, Klasen-Motors heeft zelfs al een 10.96 gereden.. wel met zo'n 30pk meer. klik)
1000+pk Audi is niet echt meer Audi te noemen, maar wel heel bruut Zal op Zandvoort gezien de bocht na het korte rechte stuk niet vol kunnen gaan, maar heeft als persoonlijk record 7.988
Lage 11 is gelukt, al was het slechts een 11.4 Heb helaas maar 5 runs gereden. Was bij de laatste run beter weg ( 60'-1.62 was bij de 11.4 run 1.68 ), schakelen naar 2 ging vlotter maar helaas.. bij schakelen naar 3 sloeg het noodlot toe, niks meer Synchronisering was al een tijdje niet zo best meer, maar hij is nu totaal niet meer in de 3 te krijgen. Bak kan weer uit elkaar en hopelijk is hij dan op tijd klaar voor het Speedstertreffen op Bitburg want een 11.2 moet eruit te persen zijn
p.s. Voor de punten hoef ik het nu helemaal niet meer te doen
Zat er dik in, ná het verhaal gisteren bij Vmax maar 11.4 is een feit.
Gefeliciteerd met je snelle tijd
Laat je hem bij Vmax rep of
En hoe ging het met de laatste opdate , betreft het turbo gat is dat nu helemaal weg
@Maik: Geen prijzen, de laatste run was min of meer opwarmronde voor de eliminatie begon... 11.4@193km/h
@Jans: Turbogat is minimaal, kan denk ik ook niet kleiner... Bij de laatste run geschakelt met "half gas"; helemaal geen gat voelbaar, maar dus einde bak Bel morgen Markus, stalen synchro was waarschijnlijk toch mogelijk... Waarschijnlijk sterkste en voordeligste oplossing
Jammer, maar je moet er wat voor over hebben om de boel eerst te optimaliseren
Volgende keer beter!
Ga je trouwens nog een keer aan gewichtstuning doen? Of is daar niet veel mee te halen denk je? Zonder al teveel moeite moet er een kilo'tje of 50 wel af te halen zijn... Dat is al meer dan 5%
ATS-DTC´s zijn al besteld, ook in 15" voor de slicks... Onafgeveerd direct aangedreven gewicht levert de meeste tijdwinst
Heb al een keer zonder de bijrijdersstoel + toebehoren (±15kg) gereden, maar dat leverde nagenoeg niks op! Gaat er als ik hem voor het Speedstertreffen op Bit klaar heb wel weer uit... Ga daar samen met Vmaxproberen ook in de 10 tekomen, desnoods met andere mapping op racefuel
Je kunt ze natuurlijk daar ook een poepie laten ruiken door NOS te gebruiken Vmax kan snel én goedkoop aan een setje komen.
zijn gelijk alle illusie's van de concurentie verdwenen
jans schreef:Je kunt ze natuurlijk daar ook een poepie laten ruiken door NOS te gebruiken Vmax kan snel én goedkoop aan een setje komen.
zijn gelijk alle illusie's van de concurentie verdwenen
hoe sluiten ze deze instalatie aan? in de luchtfilter, of met benzine in de inlaat?