klein nummerbord

Verkoop van onderdelen (Velgen, Winterdak etc.).
wolff
Nieuw lid

klein nummerbord

Bericht door wolff »

Bestel nu een klein nummerbord voor slechts 39 euro inclusief verzendkosten.

Mail je bestelling naar phwolff@chello.nl voorzien van adres en kenteken.
Maak het aankoopbedrag over op rekening 46.73.10.904 ook met vermelding van adres en kenteken.
(Uitvoering in kunststof voorzien van een reflecterende gele folie)
Binnen 10 werkdagen na ontvangst van het aankoopbedrag op mijn rekening ontvang je per post het nummerbord thuis.

Mocht je nog vragen hebben bel dan 0653262629.

Met vriendelijke groet,

Peter Wolff (speedsterrijder)
Bijlagen
img_1311.sized.jpg
img_1311.sized.jpg (125.17 KiB) 12548 keer bekeken
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje

Bericht door SteV6 »

Graag even iets meer info!

Wat zijn de maten, is het een sticker op een kunststof achtergrond, reflecteert het blauwe deel ook en gebruik je het officiele lettertype?

Want voor E 2,- minder levert Bob van Melzen ook kleine kenteken"platen".

Alvast bedankt voor de uitgebreidere info.

SteV6
S4 Avant
wolff
Nieuw lid

Bericht door wolff »

Vrijstaand computergefreesd kunststof basisplaatje met een gele reflecterende basis.
Op de gele basis is een folie aangebracht met het kenteken in een zwart
lettertype welke het officiele lettertype benaderd.
Het blauw is geprint op een witte reflecterende basis.

Kortom een speedsterwaardig kwaliteitsprodukt.
SteV6

Bericht door SteV6 »

Klinkt prima, want als ik het goed begrijp is jouw product gebruiksklaar. Dus het kan zijn dat je binnenkort een mailtje van me krijgt.

Ik heb trouwens een voorstel gedaan aan de beheerders voor een Vraag & aanbod hoek, zodat dit soort initiatieven makkelijk terug te vinden zijn.

SteV6
S4 Avant
Matsuru
Actief lid

Bericht door Matsuru »

Ik heb ook een tijdje met een klein nummerbord, op de voorkant, gereden. Sinds de politie geld nodig heeft al tig keer aangehouden, gewaarschuwd en bekeurd. Telkens kost dit €65,-......
:? Laatste keer kon ik de Speedster overbrengen naar het politiebureau en moest ik ter plekke de originele plaat monteren, anders bleef de auto staan :evil:
Gelukkig had ik de originele plaat achterin liggen en voorzien van dubbelzijdig tape en kon deze dus meteen monteren. Diender was niet voor rede vatbaar en begon gelijk te zeuren dat ik mijn veiligheidsriem om moest doen als ik zodirekt weg zou rijden :twisted:
Ik blijf nu maar met de originele plaat rijden. Rijd toch een stuk rustiger....
SteV6

Bericht door SteV6 »

Matsuru schreef:Ik heb ook een tijdje met een klein nummerbord, op de voorkant, gereden. Sinds de politie geld nodig heeft al tig keer aangehouden, gewaarschuwd en bekeurd. Telkens kost dit €65,-......
:? Laatste keer kon ik de Speedster overbrengen naar het politiebureau en moest ik ter plekke de originele plaat monteren, anders bleef de auto staan :evil:
Dat is erg vervelend voor je, maar je bent ook de eerste waarvan ik hoor dat ie ook daadwerkelijk een bekeuring heeft gekregen :shock:

Of is het misschien iedere keer in combinatie met andere beboetbare "zondes" als te hard rijden of zonder gordel :roll: ?

SteV6
S4 Avant
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Bericht door Hendrik-Jan »

Helaas heb ik ook voorbeelden van bekeuringen van kenissen. Twee keer bij een Alfa met een klein plaatje en 1x bij een Porsche Boxster met stikker van normaal formaat. Ter plekke het juiste nummerbord monteren betekende niet dat er geen bekeuring werd uitgeschreven.
Matsuru
Actief lid

Bericht door Matsuru »

SteV6 schreef:
Matsuru schreef:Ik heb ook een tijdje met een klein nummerbord, op de voorkant, gereden. Sinds de politie geld nodig heeft al tig keer aangehouden, gewaarschuwd en bekeurd. Telkens kost dit €65,-......
Dat is erg vervelend voor je, maar je bent ook de eerste waarvan ik hoor dat ie ook daadwerkelijk een bekeuring heeft gekregen :shock:

Of is het misschien iedere keer in combinatie met andere beboetbare "zondes" als te hard rijden of zonder gordel :roll: ?

SteV6
Alleen maar van de weggeplukt vanwege het plaatje....
Ik hou me altijd aan de snelheid en draag ook altijd mijn gordel

Erwin
markv
Beheerder
Contacteer:

Bericht door markv »

Mja, je kunt idd de pech hebben dat ze je er tussenuit pikken. Nou moet ik zeggen dat ik met de grote nummerplaat erop ook niet echt prettig rijd. Elke keer weer opletten dat je het ding niet aan de grond rijdt is niet prettig. En ik zet hem liever ook niet verder naar boven. Bij de 2.2 vind ik de lucht-flow richting de ratiator al niet heel ruim met dat gaas en die balk, als daar dan ook nog een nummerbord bij komt...

Wat overigens wel een redelijke tussenoplossing kan zijn is om in iedergeval de houder van het nummerbord te verwijderen. Op die plaats en op de achterkant van je nummerbord klitteband te doen. Op die manier heb je alleen dat je nummerbord eraf kan rijden als je hem aan de grond rijdt, maar je houdt in iedergeval de neus van je auto heel (beetje jammer als dat uitscheurt, en vooral ook duur).

Als je van dat klitteband neemt wat ze bij conrad verkopen blijft de plaat prima zitten (ben hem nog nooit kwijt geraakt in de afgelopen 15000km).

Mark
C30-94@0.55bar
SteV6

Bericht door SteV6 »

Vandaag heb ik toch maar zo'n kleine kentekenplaat laten slaan.

De man die me heeft geholpen had het consequent over een "Amerikaantje".

Het is een metalen plaat met de "echt" gele retroreflectie-laag en geslagen getallen en letters en een NL sticker. Net zoals de platen van normaal formaat, echter zonder de officiele stempels vanwege de afwijkende maat.

Kosten E 14,-

Morgen of van het weekend monteren met dubbelzijdige tape 8)

SteV6
S4 Avant
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Kun je dat overal laten doen?
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

piet schreef:
Kun je dat overal laten doen?

Hallo Piet

dit kunnen ze allemaal.Rij hier zelf al een half jaar mee :lol:
en gewoon met dubbelzijdig plakband.Ben je ook van die schroef gaten af.

jans
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Hoi,

collega van me die ook Alfa rijd en aan de voorkant een kleine heeft, heeft van de week een prent gehad, motoragent kwam hem tegemoet rijden, is hem daarna 4 kilometer gevolgd en geen discussie mogelijk, gewoon € 65,- dokken :?
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Straks met 300+ pk's ,knappe agent die mij bijhoudt :mrgreen: :mrgreen:
Ga nu weg naar Vmax zou om 19.00 uur de auto ophalen.

Groetjes jans
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

jans schreef:Straks met 300+ pk's ,knappe agent die mij bijhoudt :mrgreen: :mrgreen:
Ga nu weg naar Vmax zou om 19.00 uur de auto ophalen.

Groetjes jans
Haha das waar.............

Heb je er gelijk James Bond nummerborden op laten zetten :lol:
Plaats reactie