speedster is slechts een illusie

Algemene zaken omtrent onze auto.
Plaats reactie
hotdog
Lid

speedster is slechts een illusie

Bericht door hotdog »

voor mij dus....
vorig jaar had ik nog goede hoop dat het financieel zou lukken, maar helaas. Ik had een voordeel verwacht na verkoop van ons oude huis, die was er wel, maar niet genoeg. Dus, rijd ik maar verder in mijn 2 opel GT's, ook niet verkeerd! :D
Bijlagen
000_0121ffdxx.jpg
000_0121ffdxx.jpg (188.13 KiB) 1805 keer bekeken
vliegen is ook leuk
RCduck7
Actief lid

Bericht door RCduck7 »

Hey, ik ben nog niet lang lid op dit forum en heb zonet mijn speedster.
Ziet er wel heel leuk uit zo een GT.
Hoe rijd die in vergelijking met de speedster?
hotdog
Lid

Bericht door hotdog »

RCduck7 schreef:Hey, ik ben nog niet lang lid op dit forum en heb zonet mijn speedster.
Ziet er wel heel leuk uit zo een GT.
Hoe rijd die in vergelijking met de speedster?
Ik heb met een forumlid in een speedster turbo mogen meerijden. Wat prestaties betreft is de speedster natuurlijk veel sneller. Maar, je kunt de GT natuurlijk ook tunen. Laatst was er het grote GT treffen bij Kevelaer, Duitsland. Daar zie je dus GT's met waanzinnig veel vermogen. Zoals een GT mit bi-turbo, de PK's ben ik vergeten, maar het ding moet een top hebben van rond 270 km per uur. Dus waarschijnlijk kan een (originele) speedster qua accelaratie deze GT niet bijbenen. Er waren veel meer snelle GT's te bewonderen. Misschien een tip om eens dat jaarlijkse treffen te bezoeken. Elk jaar met pinksteren, alleen de locatie is steeds anders. Zelf heb ik 2.2 E moteren in mijn GT's, origineel is 1.9 S.

gr. hotdog
vliegen is ook leuk
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Bij ons ritje (Speedster bijeenkomst) rond Dinant reed ook een GT mee. We hebben de eer gehad dat deze een tijdje achter ons aan reed. Hij kon ons redelijk bij houden en hij klonk heel mooi.
Hij stond wel een keertje langs de kant met zijn motorkap open om de boel te laten afkoelen maar het was dan ook erg warm.
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Jammer Hotdog...
En als je nou je mooiste GT verkoopt? :wink:
Afbeelding
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Jammer voor je Theo..........maar misschien kan je je droom ooit nog eens verwezenlijken.....en de GT is zeker een mooie auto :!:
Bijlagen
turboenGT4s.JPG
turboenGT4s.JPG (63.53 KiB) 1750 keer bekeken
hotdog
Lid

Bericht door hotdog »

Tja Marcel, het is wat. Ging in naar een bouwmaterialenzaak in langzaam rijdend verkeer, komt er aan de andere kant een zilveren speedster voorbij (duitser). En een paar meter daarna een andere droom van mij, een zweefvliegtuig, natuurlijk ingepakt in de aanhanger van 10 meter lang. M.a.w: ku. ! Maar, een zweefvliegtuig is nog wel een reële mogelijkheid, die is niet zo duur als een speedster. Zie de foto van een kist die je al rond de 10.000,- hebt. (oke, het is dan wel een "klassieker qua leeftijd) Ligt er natuurlijk aan in wat voor staat hij is, net als bij auto's. Er zijn nog andere zweefvliegmodellen te krijgen in deze prijsklasse, zelfs nog voor veel minder. Maar dan heb je wel meer onderhoud, minder prestaties enz. Misschien heb ik te veel dromen, als zweefvlieger zit ik af en toe letterlijk in de wolken... :wink:
Bijlagen
ASW--15 (4).jpg
ASW--15 (4).jpg (123.6 KiB) 1635 keer bekeken
vliegen is ook leuk
Rotax
Mega lid

Bericht door Rotax »

Laagvliegen in een Speedster blijft toch het mooiste 8)
Maar ik hoop dat je meer geluk hebt met deze droom!
Plaats reactie