13 oktober: Lotus-on-Track does Zandvoort!
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Hallo!
Even een berichtje van een LoT enthousiasteling!
Toevallig afgelopen weekend nog met ze weggeweest.
Zie foto's <hier> (waren ook 3 speedsters)
Foto van mij (in auto van mijn vriend)
Lotus on Track wordt gerund door een stel entusiastelingen.
De circuit etiquette is echt heel goed. Er gaan wel eens mensen af, maar er is bijna nooit schade. Door de duidelijke regels omtrent inhalen is het mogelijk dat zowel de beginners als de gevorderden een leuke dag hebben, zolang iedereen maar goed in zijn spiegels kijkt.
Zandvoort is een super leuk, snel en technisch circuit.
Door de open pitlane kan je zoveel rijden als je zelf wil.
Instructie is niet duur en zeker als het de eerste keer op een circuit is, een aanrader.
Mijn ervaring is dat als je het vraagt, je altijd met een ander mee kan rijden om te kijken welke lijnen zij kiezen en waar zij remmen/insturen.
De reden dat ik hier post is omdat ik bezig ben voor hotel kamers voor de donderdag avond (en eventueel vrijdag in Amsterdam) en geinteresseerden wil uitnodigen me een PM of mailtje te sturen.
En omdat voor LoT dagen altijd geldt "hoe meer zielen, hoe meer vreugd"
Groetjes en wellicht tot ziens,
Julie
Even een berichtje van een LoT enthousiasteling!
Toevallig afgelopen weekend nog met ze weggeweest.
Zie foto's <hier> (waren ook 3 speedsters)
Foto van mij (in auto van mijn vriend)
Lotus on Track wordt gerund door een stel entusiastelingen.
De circuit etiquette is echt heel goed. Er gaan wel eens mensen af, maar er is bijna nooit schade. Door de duidelijke regels omtrent inhalen is het mogelijk dat zowel de beginners als de gevorderden een leuke dag hebben, zolang iedereen maar goed in zijn spiegels kijkt.
Zandvoort is een super leuk, snel en technisch circuit.
Door de open pitlane kan je zoveel rijden als je zelf wil.
Instructie is niet duur en zeker als het de eerste keer op een circuit is, een aanrader.
Mijn ervaring is dat als je het vraagt, je altijd met een ander mee kan rijden om te kijken welke lijnen zij kiezen en waar zij remmen/insturen.
De reden dat ik hier post is omdat ik bezig ben voor hotel kamers voor de donderdag avond (en eventueel vrijdag in Amsterdam) en geinteresseerden wil uitnodigen me een PM of mailtje te sturen.
En omdat voor LoT dagen altijd geldt "hoe meer zielen, hoe meer vreugd"
Groetjes en wellicht tot ziens,
Julie
Abbeville in de regen :up
- Piet
- Giga lid Carbon
Hoi julie,
Fijn om te horen dat de trackdays goed bevallen. Ben zelf wel blij te lezen dat circuit etiquette goed is. Als beginner maak ik me daar het meeste zorgen over, dus dit is weer een gerust stelling.
Ik weet nog niet hoe of wat ik dat donderdag ga doen, ik hoop eigelijk dat maik me uitnodigd
Fijn om te horen dat de trackdays goed bevallen. Ben zelf wel blij te lezen dat circuit etiquette goed is. Als beginner maak ik me daar het meeste zorgen over, dus dit is weer een gerust stelling.
Ik weet nog niet hoe of wat ik dat donderdag ga doen, ik hoop eigelijk dat maik me uitnodigd

- Maarten
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Maik,
Piet en ik kregen antwoord uit de UK direct van Paul van LOT omdat Yvo vakantie heeft, dan nog even gegevens invullen bij LOT op hun site en alles is geregeld.
Staan nog veel meer intressante dagen op hun kalender
Maar er zijn nog wel aardig wat plaatsen vrij dus je zult vast mee kunnen.
Hotel is voor de gezelligheid natuurlijk wel een aanrader.
En Flappy, dat met die riem is wel opgelost hoor, maar vorige keer op zandvoort ging hij kapot zoals je vast had meegekregen toen.
Piet en ik kregen antwoord uit de UK direct van Paul van LOT omdat Yvo vakantie heeft, dan nog even gegevens invullen bij LOT op hun site en alles is geregeld.
Staan nog veel meer intressante dagen op hun kalender

Maar er zijn nog wel aardig wat plaatsen vrij dus je zult vast mee kunnen.

Hotel is voor de gezelligheid natuurlijk wel een aanrader.
En Flappy, dat met die riem is wel opgelost hoor, maar vorige keer op zandvoort ging hij kapot zoals je vast had meegekregen toen.
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer: