Na veel geduld uitoefenen was het dan eindelijk zo ver!
Vandaag heb ik de banden om de ATS-DTC's laten leggen. Zoals enkele van jullie weten heb ik lang nagedacht over de bandenkeus voor de achterwielen. De keus is uiteindelijk op de Bridgestone Potenza RE050 245/40R17 91Y BZ-compound gevallen. De andere, afgevallen, kandidaat was de RE050A 235/40R17. Voor liggen de RE040's 205/45R17 84W die ik al een tijdje op originele achtervelgen heb gereden.
Door het ontbreken van voldoende daglicht moeten jullie het voor vandaag met de volgende 2 foto's doen. Morgen bij daglicht zal ik er meer maken, onder andere van de wielkuip vulling en verhouding band-carrosserie.
De titel verklaart het al, maar de kleur die ik heb laten aanbrengen op de velgen is een originele Lotuskleur, Oystergold. Een relatief donkere goud metallic lak, met dezelfde metallic-deeltjes als in de LeMansGroene lak van mijn Speedster.
Deze foto heb ik uit mijn mobieltje weten te peuteren. Is van iets vroeger op de avond, dus ook niet het ideale fotomoment, zeker niet voor een mobiele telefoon ...
Voorlopig laat ik het zo, maar als er iets aan de voorruitstijl gedaan gaat worden, dan wordt het zijdeglans zwart. De fillercap zwart en alle 4 de lampunits intern zwart. Kortom alles of niets.